Kruimelpad
Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam
RE: Ideeën voor Inimini's 1000-berichtennaam
Ingediend door BadBert op di, 06-04-2004 19:06
jah zou kunnen.....
- Login of registreer om te reageren
Ik ga voor Smalltalk
Past helemaal bij Ininmini heelheelveel geklep en klein van stuk en vreselijk aardig
hihihihihihi ja denk het ook! word er bijna schuw en verlegen van...
Daar geloof ik helemaal niks van, jij bent lang niet zo verlegen als ik...
bijou verlegen??? met bijna 1700 posts kan dat haast niet.
binnenkort maar een verlegenheidstest doen hier op het forum? een beetje in de trant van "truth or dare"
Inimini schreef:
ken je mij? ken ik jou?
of ik jou ken? denk dat ik ff het smoelenboek moet raadplegen. ik ben slecht in het herkennen van mensen, sorry...
of jij mij kent? alleen jij zal dat weten. en nee, ik sta niet in het smoelenboek tenzij een stiekeme aanbidder / -ster een foto van mij heeft gemaakt en dit aan tincu heeft gegeven (nu dwalen we af naar een ander topic)
~jw~
Op de een of andere manier wed ik dat Inimini een gouden naam krijgt wanneer ze de 2000 haalt!! Want op de een of andere manier schiet het niet op .
Ik dacht dat we er al uit waren: Petit Suisse of Small Talk. Dus ik zou zeggen voeg maar in Eelke en kies zelf de leukste uit!!
Ik vergeet het steeds weer (moet opnieuw inloggen met het administrator-account voor dit soort dingen).
Ja dat kun jij alleen he. Maat ondertussen duurt het wel lang . Niet dat het nou echt zoveel uit maakt maar ikzelf zou het ook wel leuk vinden als ik een naam kreeg na de 1000 berichten en niet ver erna. Dus vandaar deze oproep
Ik heb mijn berichten aantal even laten afzwakken, kunnen jullie nog eens even brainstormen
Hee, Smalltalk is het geworden... en nou maar zorgen dat ik die naam eer aan doe Nee even alle gekheid op een stokje, na de reparatie van mijn pc zal het aantal posts een flink stuk dalen (verwacht ik zelf)dus... Eelke krijgt weer rust in Moderator-dorp.
SMALL TALK L. TH. Lehman (1920)
Als verzen nog geen verzen zijn,
maar woorden in mijn hoofd,
dan lijken ze heel even fijn,
net iets dat wat belooft.
Ik word, als soms met een roman,
nieuwsgierig, en haast blij.
Maar als ze op papier staan,
dan is dat gevoel voorbij.
En dus vergeet ik ze ook gauw,
kijk ik er nog eens naar,