Zelfs al over de 1000, dus kunnen we voorstellen een Poll te houden om jouw naar eindelijk is eens concreet te krijgen op het Forum !
- Login of registreer om te reageren
Zelfs al over de 1000, dus kunnen we voorstellen een Poll te houden om jouw naar eindelijk is eens concreet te krijgen op het Forum !
Ik heb toch maar eens een poll gebakken, al snap ik een aantal opties niet echt. Maar het ging wel erg lang duren (combinatie van geen tijd, geen zin - wat kunnen jullie zeuren, zeg, werkt bij mij meestal averechts , geen overtuigende opties)...
Er was geen ruimte voor alle opties, kennelijk is er een maximum aan het aantal keuzes.
Eelke schreef:
wat kunnen jullie zeuren, zeg, werkt bij mij meestal averechts
Het heeft niks met zeuren te maken
Aantal snap ik ook niet, maar de meeste wel, maar die zal ik wel een keertje aan je vertellen als we elkaar tegen komen tijdens een rit.
Kom op mensen, help eens wat duidelijkheid te scheppen, stem eens voor een naam voor Sebastian.
Ik krijg een identiteitsprobleem, maar 10 stemmen is toch ook al een meerderheid
Nou, laten we er dan maar eens werk van maken.
Uitslag op dit moment:
Sir Klus-a-lot 47% [ 11 ]
IssieGone 8% [ 2 ]
True Friend 0% [ 0 ]
Eeuwig Onderweg 4% [ 1 ]
Eightfifty 0% [ 0 ]
True 'Mini' Friend 0% [ 0 ]
Roll~Over 0% [ 0 ]
Mr. Alec 39% [ 9 ]
RE: Sebastian bijna 1000 post behaald
Ingediend door Sebastian op wo, 05-10-2005 13:43
Ben na een achteruitgang toch weer bij de 1000 beland, dus een poll zou misschien wel handig hij