RE: 1989 Mini van Spherix
Ingediend door _mini_cooper_ op za, 11-12-2010 14:29
leuk Mini Robert Zonde van het ongelukje, gelukkig mankeer jezelf en die scooterrijder niks. Maar de schade komt denk ik wel weer in orde
Veel en mooie plannen :)" title="Evil" />
- Login of registreer om te reageren
RE: 1989 Mini van Spherix
Ingediend door Spherix op za, 11-12-2010 11:46
Zo, na een jaar zonder Mini gezeten te hebben heb ik enkele maanden geleden (goh dat gaat snel) weer een Mini kunnen kopen. Opgehaald vanuit Leeuwarden wetende dat de motor niet helemaal 100% was, heb ik alweer een aardige historie acher de rug..
Na aardig wat geklust te hebben aan het 1000 blokje dat er in lag zag ik bij toeval een 1300 blokje staan wat ik rustig aan wilde opknappen om op den duur in de Mini te bouwen. Ondanks diverse pogingen bleek het 1000 blokje niet aan mijn wensen te kunnen voldoen, dus die hebben we er dan ook uitgehaald.
Affijn, 1300 blokje opgehaald
Met dank aan Minirider
En geplaatst:
Waar we ipv 1 al 2 dagen voor hadden ingelast was ik al met al een dag of 4 bezig met het ombouwen, mede door onkunde, haha. Een tweede keer zal er hopelijk niet komen, waar weet zeker dat het dan sneller kan ;-)
Eenmaal een rijdende Mini hebbende verdiende hij ook z'n eerste goede poetsbeurt, en zo stond ie er toen bij:
Ondanks dat ik de auto niet nodig heb en puur als hobby gebruik was ik zo 'genoodzaakt' (luxe probleem) in de dichte mist met de Mini op pad te gaan, waar hoe kan het ook anders, ik een scooter aanreed die ik niet gezien had, dichte mist, beslagen ramen, we kennen het allemaal. Gelukkig zijn beide partijen OK en bleef het bij materiaalschade, maar met als resultaat dat de Mini er nu zo bij moet staan:
Gelukkig is de schade beperkt, nieuwe koplampen en knippers zijn al onderweg, mijn (duitse/cooper) bumpertje moet nog bijgebogen worden maar op de plek van botsing roest ie nu al, dus ik hoop maar dat ie te redden is. Verder is de roest die onder de koplamp zit enigzins opengesprongen door de botsing, het is vragen hoe lang dat het uithoudt...