Het rijdt leuk! Genoeg kleine weggetjes in de provincie. De drempels in de binnenstad zijn alleen wat minder..
- Login of registreer om te reageren
Het rijdt leuk! Genoeg kleine weggetjes in de provincie. De drempels in de binnenstad zijn alleen wat minder..
Tijd voor een update.
Inmiddels heb ik een setje dubbele HS4 carburateurs op erop zitten.
Mini twin hs4 2 by Thijs Perdok, on Flickr
Mini twin HS4 by Thijs Perdok, on Flickr
Het trekt een heel stuk beter. Maar hij moet nog 'even' goed afgesteld worden. Mooi klusje voor in het voorjaar.
En een paar maand geleden heb ik nog een Mini erbij gekocht voor dagelijks gebruik
Het is MPI uit 2000 met het originele sportpack in anthracite metallic. In de zon is ie bijna blauw en op de foto's lijkt hij zwart.
Mini Cooper S 2000 by Thijs Perdok, on Flickr
Er zit hier en daar wel een plekje onder de lak. Dit zal in de toekomst grondig aan gepakt worden.
Volgens de kleurcode op het identificatie plaatje hoort hij deze kleur, en inderdaad met een wit dak. Maar horen de spiegels niet ook wit te zijn? En de strepen op de motorkap en zijkant missen ook. Weet iemand of ze zo uit de fabriek gerold zijn?
RE: 1991 Mini Cooper
Ingediend door Roberto-k op ma, 16-03-2015 08:19
Dag Thijs,
Begrijp ik. Is ook wel zo logisch. Anders gaat iedereen allemaal creaties maken en verkopen.
Mini bevalt goed.
Enig puntje is wel dat hij net door de APK is. Te hoge CO uitstoot.. dus had er niet door mogen komen..
Maar verder prima! Hi-Los er zaterdag onder gefixt. Wielbout afgebroken.. Dus moet weer alles los en een nieuwe eronder.
Maargoed. houd je bezig!
Hoe rijd dat nou, met mini door Groningen?
Had ook altijd al een mini in Groningen willen hebben.. nooit van gekomen helaas.
Koop denk ik maar ergens van die alu GB naaf doppen!
Gr, Robbert