Austin Mini MK2 1970

RE: Austin Mini MK2 1970

Zo, [u:3aevekmf]eindelijk[/u:3aevekmf] heb ik genoeg materiaal om een nieuwe showcase te maken!

Nadat ik mijn Mini 1000 van '86 had gedemonteerd en gesloopt (oude showcase) had ik een andere body van '77 gekocht. Deze was in een stuk betere staat. Sindsdien stond mijn showcase echter stil omdat ik aan het sparen was om het plaatwerk te kunnen uitbesteden.

De plannen zijn echter inmiddels weer gewijzigd...
De body van '77 heb ik ingeruild op iets wat mij veel dichter bij het hart staat:

Een (incomplete) Mini MK2!

De staat van de body vond ik zelf bijzonder goed, gezien zijn leeftijd.

Hij staat momenteel al bij de plaatwerker en hij is nu echt helemaal gestript.
Volgende week gaat hij in de oven en dan wordt hij gestraald, waarna hij in de las primer zal worden gezet en er aan het plaatwerk begonnen kan worden.

Hier wat foto's van de staat waarin ik hem kocht:



































RE: Austin Mini MK2 1970

Momenteel staat hij er zo bij:



Afgelopen zaterdag ben ik bij de plaatwerker langs geweest om de gedemonteerde spullen op te halen. Deze kan ik dan waar nodig al vast opknappen.

Hier nog wat foto's van de gevonden gaten (afgezien van de dorpels en banaan):





Aangezien het niet echt duidelijk te zien is:
In het midden van de foto, het lichte gedeelte zit een zichtbaar gat en is het omliggende plaatwerk dun.



Aangezien het niet echt duidelijk te zien is:
In het midden van de foto, het lichte gedeelte zit een zichtbaar gat en is het omliggende plaatwerk dun.



RE: Austin Mini MK2 1970

Zo, dat is een aardig projectje!

RE: Austin Mini MK2 1970

Ik heb inderdaad nog wel wat te doen ja! Met name het compleet krijgen wordt een uitdaging. Ik heb dan wel een Mini '86 in onderdelen liggen maar lang niet alles is geschikt voor een MK2 uiteraard.

Toevallig had ik al eens een A series (geen A+) motorblok met staartbak (remote change) gekocht. Ik had voor mijn MK3 al een nieuw (droog) achtersubframe, 4 nieuwe veerbollen en nieuwe 7,5" schijfremmerij aangeschaft. Deze zijn wel prima te gebruiken.

Inmiddels heb ik ook al o.a. een achterklep kunnen vinden (bedankt abingdon).
(Toevallig in dezelfde kleur, deze zat er niet bij)





Een stel deuren had ik ook al gevonden (bedankt Ton).
De deuren en achterklep liggen ook al bij de plaatwerker om opgeknapt te worden.

RE: Austin Mini MK2 1970

Mooi project! Weer een oude Mini gered ;)

RE: Austin Mini MK2 1970

Leuk! Gaan we volgen! Is het een Nederlands oldtimertje?

RE: Austin Mini MK2 1970

Leuk. Mocht je nog nieuwe achterlichten etc. nodig hebben, daar kan ik je wel aan helpen.

Succes in ieder geval.

RE: Austin Mini MK2 1970

miniminded schreef:
Is het een Nederlands oldtimertje?


De kentekenpapieren zijn nog niet boven water. Ik weet helaas ook (nog) niet veel van zijn historie. Wanneer ik meer details weet zal ik dat hier kenbaar maken.

Hij was in ieder geval LHD en er lijkt weinig aan gerommeld te zijn.

RE: Austin Mini MK2 1970

Kleine update:

De deuren zijn inmiddels helemaal gestript en zijn nu ook klaar om gestraald te worden. Van één deur moet de onderkant gerepareerd worden. Hierna krijgen ze ook gelijk een nieuwe skin.

default

RE: Austin Mini MK2 1970

Nou. Succes d:)b

Ben benieuwd naar t eindresultaat!

RE: Austin Mini MK2 1970

Heb je wel een chassisnummer dan? Misschien kun je er beter niet teveel aan doen voordat je evt een schouwing door de rdw gehad hebt.

RE: Austin Mini MK2 1970

Dat houd ik zeker in mijn achterhoofd. In de komende vier weken wordt hij alleen gestraald en in de las primer gespoten. Hierna kan de plaatwerker ook pas een goede prijsopgave voor het plaatwerk doen.
Tegen die tijd wil ik de papieren ook in orde hebben.

Maar bedankt voor het meedenken! d:)b

RE: Austin Mini MK2 1970

Mooi project! Van welk jaar is hij? Originele nederlander?

RE: Austin Mini MK2 1970

Een jaar of twee geleden, eind 2008/begin 2009 verkocht een vader en zoon hun voorraad MK II Mini's en onderdelen op marktplaats. Zij hadden werkelijk schitterende dingen zoals nieuwe polyester MK I/II deuren. Daarbij was volgens mij ook een witte Austin Mini MKII die eigenlijk in een heel aardige staat verkeerde. Alleen de voorschermen ontbraken. Wat mij opviel was die aparte sticker op de achterruit "Be in with Austin". Hoewel deze sticker op veel Austins zat uit die tijd werden er in de loop van de tijd veel verwijderd.
Ik had ook wel interesse in deze Mini maar zat eigenlijk al vol met auto's. Deze witte Austin Mini was zover ik weet helemaal compleet met deuren, motorkap, kofferklep, bekleding, subframes eronder en volgens mij ook een kenteken.
Later heb ik nog een losse ventilator voor onder de motorkap gekocht omdat mijn Mini zo'n kachel had maar de ventilator was zijn eigen weg gegaan zoals zóveel van de onderdelen. Ik heb in mijn rekening afschriften gezocht (zijn ze toch nog ergens goed voor!) en een naam gevonden, ik kan je die per persoonlijke E-mail toesturen. Hij woonde in de buurt van Gorinchem / Leerdam. Een echt adres heb ik niet meer.

Wat ik maar wil zeggen is pas op met geld investeren voordat je de identiteit voor elkaar hebt. Het zou best wel eens kunnen dat iemand lekker aan het omkatten is en dat er binnenkort weer zo'n '98 Mini rond rijdt met een '68 kenteken, ja hoor meneer geheel origineel 1968, beetje gemoderniseerd...

Laat mijn verhaal alsjeblieft het plezier niet verzieken, het kan best weer een andere zijn. Ik hoop dat je de identiteit boven water krijgt. Verder natuurlijk een schitterend project.. Ga het volgen en zal jalours zijn op de voorgang(terwijl mijn project stilstaat).

Groeten uit Berkel en Rodenrijs

RE: Austin Mini MK2 1970

Je hebt een PM...

RE: Austin Mini MK2 1970

hij was ook compleet, ik heb hem destijds gekocht voor de onderdelen die ik nodig heb voor mijn MK2 cooper restoratie to be, en wilde hier ooit een racertje van maken. Maar dat was toch zonde bedacht ik me en ik ben blij dat het nu zo loopt met de koets.

RE: Austin Mini MK2 1970

Kijk, dat is nog eens informatief nieuws! :)

Ik heb nog eens gebeld met mijn plaatwerker (via hem deze Mini aangeschaft) en het lijkt er op dat dit inderdaad de Mini is die jullie beide bedoelen.

Ps. MBC, je hebt een PM.

Pps. Nu moet je dan maar hopen dat ik er geen racertje van wil gaan maken :+)

RE: Austin Mini MK2 1970

Na de post van de voor-vorige eigenaar toch wel nieuwsgierig.. Is het gelukt met de identiteit cq. kenteken van deze body? Heb je nu de typeplaat en een kenteken bovenwater?

Kees

RE: Austin Mini MK2 1970

Niemand is zo nieuwsgierig als ik, maar helaas is er nog steeds niets concreets te melden. Deze voor-vorige eigenaar heeft het kenteken er niet bij gekregen. Dit zou nog steeds in het bezit zijn van de toenmalige verkoper.

Mijn plaatwerker (en verkopende partij) weet wie dit is en heeft hem er hier al eens om gevraagd. Momenteel zit mijn plaatwerker in Zwitserland voor het IMM.

Ergens na het IMM zal de MK2 terugkomen van het stralen en zal deze in de lasprimer zijn gespoten. Dan gaan we de kosten beramen voor het plaatwerk, waar [u:1grevi3e]niet[/u:1grevi3e] aan begonnen zal gaan worden voordat het kenteken geregeld is.

Ik had wellicht een andere MK2 kunnen vinden waarvan de papieren gelijk beschikbaar waren maar of die dan ook in zo'n goede staat (mijn mening) zou zijn als deze???

Ik verwacht niet dat mijn vertrouwen op een goede afloop geschaad zal worden. Vooralsnog heb ik hier geen enkele reden voor.

Begrijp mij niet verkeerd hoor, het is fijn dat mensen geïntresseerd zijn maar ik hoop wel dat ik hier nu niet nog meer vragen over krijg.
Als het allemaal toch in het honderd loopt meld ik dat hier ook wel.

RE: Austin Mini MK2 1970

Het is heel simpel, No Guts, No Glory !!

Succes 8)

RE: Austin Mini MK2 1970

@Ton: Thanks!

Ik heb net enkele foto's ontvangen van de plaatwerker. De Mini is pas gisteren van de straler teruggekomen (ca. 2,5 week later dan oorspronkelijk gepland...)









Niet slecht voor een auto van ruim 40 jaar oud al zeg ik het zelf!

Ik kan dus binnenkort een acurate prijsopgave verwachten voor het plaatwerk.
Ik hoop (en de foto's bieden hoop) dat dit mee valt.

Wanneer ik hem zelf nog eens ga inspecteren zal ik zelf meer en duidelijke foto's maken.

Wat betrefd het kenteken: The drama continues...

Ik heb natuurlijk wel het één en ander gehoord over de uitvoering, bouwjaar etc. maar ik wil hier nog geen dingen gaan roepen totdat ik de papieren daadwerkelijk in handen heb.

Het wordt nu wel spannender uiteraard, omdat ik geen verdere kosten wil maken voordat ik het kenteken heb.

RE: Austin Mini MK2 1970

Ach, met zulke projecten moet je een beetje flexibel opstellen qua tijdsplanning.

De body lijkt mij de moeite van het opknappen waard en met het papierwerk moet ook wel goed komen.

RE: Austin Mini MK2 1970

Inmiddels nog wat foto's toegezonden gekregen:













RE: Austin Mini MK2 1970

dat wordt een mooie bestelling voor je plaatwerk.

Ik heb hier nog een complete plaatwerklijst voor onze woody.. die onderdelen komen grotendeels overeen met jou MK2tje.. let me know als je die wilt

Jaapio

RE: Austin Mini MK2 1970

@Jaapio: Het plaatwerk regeld de plaatwerker zelf, daar heeft hij ook zijn eigen contacten voor.

Wat overigens niet (goed) op de foto's te zien is dat er bij het stralen toch eerdere herstelwerkzaamheden aan het licht gekomen zijn.

Zo was er een plaat over een een gat gelast op de rechter binnendorpel en is er nu erg slecht laswerk (amateur rupsen) aan de onderkant van de bodem zichtbaar geworden (rechter "voetenbak").

Wordt vervolgd.

RE: Austin Mini MK2 1970

Update:

Eindelijk zijn we achter het [u:37r2w0j3]orgineele[/u:37r2w0j3] kenteken gekomen!

Het RDW heeft bevestigd dat het kentekennummer en chassisnummer (nog steeds leesbaar) bij elkaar horen :)

Hij blijkt van 26-02-1970 te zijn, een HELE late MK2 dus!
(Misschien wel (één van) de jongste MK2's van Nederland?)

De MK2 werd eigenlijk alleen gebouwd tussen 1967-1969. Mogelijk heeft hij nog een tijd bij een dealer gestaan?

De historie is nog niet helemaal duidelijk. Het is hoogstwaarschijnlijk geen orgineele, Nederlandse Mini. Waarom vraagt u?

Op het kenteken staat hij te boek als "Austin Seven". De allereerste MK1's hadden deze benaming of "Morris Minor" wanneer ze uit de Morris fabriek rolde.

Aangezien het model en het bouwjaar niet bij elkaar horen is dit vermoedelijk verandert toen hij een keer ingevoerd werd.

default

RE: Austin Mini MK2 1970

Alle austin mini's tot en met mk3 staan als austin seven op kenteken (de RDW houdt vast aan een benaming) Als het geen originele nederlandse auto is staat dat bij de rdw ook vermeld als bouwdatum en toelating in NL.
Wil je de echte bouwdatum weten moet je een herritage certificate aanvragen. Als het een hele late MK2 is dan heb je de verkeerde achterklep, die moet dan "open" zijn zoals een MK3 maar met een mk2 buitenkant.

RE: Austin Mini MK2 1970

Ik heb ook wel eens late MK2's gezien die al een echte MK3 achterklep hadden.

De dubbele ruitenwissergaten in de paravaan en het grotere, ovale gat in de achterbankrugleuning zijn gelijk aan die van een MK3.
Er zat wel zo'n plastic overgangsmodel kachel in, niet zo één van een MK3.

Op de eerste foto's kun je zien hoe incompleet ik de auto heb gekocht. Hierdoor is het 100% terugbrengen naar de oorspronkelijk staat nagenoeg onmogelijk en dat is ook niet echt gewenst door mij.

Er zaten bijvoorbeeld vaste achterraampjes in. Ik ga er gewoon klapraampjes in zetten. Een MK2 mist ook al de ventilatie "bollen" voor bij het dashboard die latere Mini's wel hebben.
Aangezien de schuifraampjes ook al minder "ver" open kunnen dan die van MK3's wil ik toch wel een beetje kunnen ventileren bij warm weer.

Persoonlijk heb ik er geen enkele moeite mee om een "gewone" MK2 achterklep te gebruiken, mede omdat ik toch niet weet wat voor klep er orgineel op zat.

RE: Austin Mini MK2 1970

Ik heb ook een tijdje een late Mk2 gehad die op kenteken was gezet in 1970 en dus ook enkele kenmerken had van de latere Mk3, oa de al genoemde achterklep.

Dennis

default

RE: Austin Mini MK2 1970

Voor wat het ventileren betreft hoef je echt geen "bollen" te monteren, zet het voorste raampje een centimeter open en het werkt 10x beter dan de ventilatie bollen ooit zullen doen.

Aan het grote gat in de achterbank(waar de kartonnen plaat overheen is geschroefd) is te zien dat het een late mk2 is en de plastic verwarming klopt dan dus ook volledig.

Dat de achterraampjes niet te openen zijn geeft aan dat het een standaard Seven was en geen Super de Luxe, het " eitje" zal er dus ook niet in gezeten hebben maar alleen maar een enkele teller. Ofwel het "instap model" de basis mini het dichtst bij de mini zoals bedoeld door Issigonis.

Succes

RE: Austin Mini MK2 1970

De achterklep van deze mini heb ik. Daar zat een vreemd geval op. Een mk2 binnenkant met een mk3 buitenplaat, maar wel met mk2 gaten voor logo en nummerplaat.

Ik heb er daar twee van overigens, waarvan 1 nieuwe NOS

Maar goed je hebt er al een dus ter info

default

RE: Austin Mini MK2 1970

BMC heeft aan het eind van de productie van MK2's een aantal verschillende designs geprobeerd van de achterklep, mk2 binnenkant met mk3 buitenplaat, mk3 binnenkant (die eigenlijk gelijk is aan mk1) met mk2 buitenkant en de allerlaatste de mk3 achterklep zoals we die kennen. Er zijn dus mk2's die met een mk3 klep met een vaste nummerplaat lamp boven de nummerplaat zijn geleverd!(in Nederland nog steeds met een Austin of Morris embleem).

default

RE: Austin Mini MK2 1970

Ik ken deze Mini wel, is nooit aan gelast en een 1970 MK II. Je kunt dat dat deze een van de laatste is aan de MK III voorruit lijst met 4 gaten en het gat van de achterbank.
grt

default

RE: Austin Mini MK2 1970

Trouwens, ik alle boeken is terug te vinden dat de MK-II tot maart 1970 is gebouwd.
Helaas heb ik nog nooit een Nederlandse speciast gesproken die dit gelooft. Ik zelf had een Mk II Coopers S 1275 uit 1970, in 1970 zijn er nog 50 S-en Mk II gemaakt. En ja, met een Heritage certificaat. Deze was een Mk III kleur aqua en dezelfde body als jij hebt. Ik denk dat het ook wel goed komt met het kenteken kan ik je vertellen, Als je spullen zoekt hoor ik het ook graag, maar heb niets meer van deze auto liggen. Wel andere MKI en MKII.
grt Martijn

default

RE: Austin Mini MK2 1970

Je mini is de basis uitvoering, dus met alleen de snelheidsklok, geen 3 meters. Geen klap achterraampjes, dus in rubber. En volgens mij ook nog geen chromen strip in voor- en achterruit rubbers. Volgens mij zijn er nog wel meer verschillen, ik heb zelf een MK II De Luxe.

RE: Austin Mini MK2 1970

Zo, en dan zijn we al weer 2,5 jaar verder... :o
Maar goed, tijd voor een update!

De vorige keer dat ik na lange tijd weer eens met een update kwam was dit slecht nieuws, de Mini was toen gesloopt. Gelukkig is dit nu niet het geval! d:)b

De MK2 heeft lang stil gestaan maar er is recent een flinke vooruitgang geboekt.

Aangezien het forum hier nogal wat beperkingen kent (oude posts en topic titel niet aan te passen, geen grote foto's mogelijk) heb ik zelf een een website gemaakt voor mijn project. 8)

Het is de bedoeling om daar mijn gehele Mini geschiedenis in kaart te brengen waar nog aan gewerkt wordt. Het MK2 gedeelte is wel helemaal bij.

Ik nodig jullie uit om een kijkje te nemen om link

Ps. Veel foto's!

RE: Austin Mini MK2 1970

Heel mooi !!!

Dat kan Jeroen wel.

Leuk dat ik mijn eigen Vanneke nog op foto's tegenkom.


Succes.

Groet,

Erwin. 8)

RE: Austin Mini MK2 1970

Dank je! Heb jij overigens geen showcase van jouw MK2?

RE: Austin Mini MK2 1970

Gisteren nog even kort de plaatwerker gesproken.

De achterklep is nog niet terug. Deze heeft werk aan de onder/binnenkant.
Omdat het een 'dichte' uitvoering betreft, is hij nu bij een andere bedrijf in een chemisch bad geweest om ook inwendig alle roest te verwijderen.

Verder gaan we beide subframes na stralen laten powder coaten voor een goede bescherming.

Dan nog (steeds) de drip rails onder de dakgoot en dan kan er binnenkort gestart worden met het strak maken zodat hij gespoten kan worden.

Helaas geen nieuwe foto's, er is dan ook niet veel gebeurt sinds de vorige update.

Er staan wel zat foto's op mijn eigen website http://mini.tefflar.nl.
Ik [u:37xhrovh]kan[/u:37xhrovh] ze hier ook wel posten maar dat past dan weer niet op één pagina enzo.

Wel jammer dat dit topic sinds de vorige update ruim 250 keer bekeken is en hier maar 1 reactie op kwam. Maar goed, ik bouw hem toch voor mijzelf! :)

RE: Austin Mini MK2 1970

De interesse gaat zo te zien de laatste tijd voornamelijk naar conversies lijkt het, dat oogt wellicht spectaculairder maar is heel wat anders dan dit. Dit soort projecten heeft zeker ook zijn liefhebbers.

Ik denk dat het wel helpt het om regelmatig updates met foto's te plaatsen en niet te verwijzen naar een site (die ik overigens wel heb bekeken), alleen maar tekst is een beetje saai.

Ziet er allemaal goed uit, maar nog een lange weg te gaan. Hoe zit het met de techniek? Heb je die onderhand compleet? Er was toch ook iets met het kenteken van de auto?

Dennis

PS Heb altijd een zwak gehad voor de Mk2, die vind ik persoonlijk mooier dan een Mk1.

RE: Austin Mini MK2 1970

De techniek is er voornamelijk wel maar is nog één grote puzzel. Daar komt bij dat ik de motor en versnellingsbak in nieuwstaat wil hebben, net zoals de body.

Ik wil een Cooper 998 replica blok bouwen met een 3.1 eindoverbrenging.
Dit heeft als het goed is dan ongeveer 55-60 PK, zoiets als een standaard 1275.

Ik heb al eens een A series (geen A+) 998 motorblok gekocht met kruiskoppelingen en een staartbak (remote change).

Ik heb ook een A+ Innocenti 90E motorblok staan. Deze heeft een Cooper 12G295 cilinderkop én de bijbehorende D top zuigers.

Eigenlijk zou die dan willen overzetten naar het oude A series blok, maar wat is de staat van alles? De cilinderwanden moeten nageken worden en initieel maar eens een compressie test als de zuigers en kop zijn overgezet.

In principe zou een onderblok met zuigers uit een ander blok eigenlijk nooit de gewenste nieuwstaat kunnen behalen. Ik heb echter geen idee over er nog (nieuwe) overmaat D top zuigers te krijgen zijn.

Uiteraard is het mogelijk om gewone zuigers te nemen en dan de kop af te vlakken om zo de compressie te verhogen, alleen wil dat nog wel eens fout gaan bij een 12G295 kop.
Als je die te veel afvlakt kan er te weinig materiaal overblijven tussen de koppakking en een oliekanaal waardoor hij daar dan kan scheuren...

Het liefst wil ik die 12G295 kop als Stage 3 hebben. Ik ken echter geen één specialist die dat heeft liggen (met inruil standaard kop) dus ik moet het wellicht zelf laten uitvoeren.

Verder heb ik nog een small bore LCB + RC40 en dubbele HS2 carbs liggen om het geheel af te maken.

[u:2z13m1aj]Edit:[/u:2z13m1aj]

Er komt ook een Swiftune SW5 (07) nokkenas in en het liefst 1.3 rockers.

Het kenteken was een punt inderdaad. Het RDW heeft bevestigd dat het kenteken en chasisnummer bij elkaar horen. Ze zijn bij de plaatwerker langs geweest en hebben de MK2 geïnspecteerd. Ze hebben het chassisnummer in de body gecontrolleerd voordat we die vloerplaat vervangen hebben.

Als hij klaar is moet hij bij het RDW gekeurd worden, en dan kan ik de papieren krijgen.

Inmiddels zijn er op mijn verzoek nog aanpassingen in de kofferbak gedaan…

RE: Austin Mini MK2 1970

Hier nog een liefhebber voor dit soort restauraties! d:)b

Mijn mk3 staat ook bij Jeroen te wachten voor het plaatwerk, dus heb jouw auto al een paar keer zien staan!

Wat zijn je plannen wat betreft kleur?

Groet,

Jeroen

RE: Austin Mini MK2 1970

Hallo Jeroen,

Bedankt voor je reactie (jij ook trouwens Dennis)!

Hij gaat Tartan rood met een zwart dak worden. Ook het interieur wordt zwart.
Zelf vind ik de Monte Carlo rally look uit de jaren 60 het mooiste, maar ik denk dat 95% van alle classic Mini's al een wit dak hebben?

Een voorbeeld foto:



Naar mijn mening steekt het chrome heel mooi af met deze kleur combinatie.

Welke MK3 is dan van jou? Misschien heb ik die dan ook gezien.

@Dennis
Ik denk dat het wel helpt het om regelmatig updates met foto's te plaatsen en niet te verwijzen naar een site (die ik overigens wel heb bekeken), alleen maar tekst is een beetje saai.

Afgezien van de laatste paar maanden heeft alles stil gestaan, er viel dus lange tijd niets te melden.
Verdere updates meld ik ook hier gewoon weer.

RE: Austin Mini MK2 1970

Hallo Tefflar,

Mooi hoor tartan red!Helemaal rood vind ik ook erg mooi ipv een wit of zwart dak.


Dit is de mijne en zal Flame red blijven: http://www.7heaven.nl/portfolio/mini-mk3-1971/

Gr. Jeroen

RE: Austin Mini MK2 1970

Hoi Tefflar,

Heb op de afgelopen beurs in Rosmalen je mk2 staan bekijken, en is een mooi project. Mijn mk2 heeft hier geen topic, aangezien ik hieraan nog niet begonnen ben. (zowel de mk2 als het topic dus)

Wel staan van mijn aanhanger als mijn vanneke een fotoreportage op de site van 7heaven.

Valt mij overigens ook op dat deze site volgens mij ook minder bezocht wordt. (betrap mezelf hier ook op) Veel mensen houden vaak een topic bij via facebook. (ik niet hoor)

Heel veel succes met je project, ik zal 'm zeker nog zien bij Jeroen.

Groet,

Erwin. 8)

RE: Austin Mini MK2 1970

Top werk d:)b

Persoonlijk vind ik de restauraties interessanter dan de conversies. Prachtig om te zien als een oudje in glorie word hersteld.

Ook goeie foto's met uitleg, dan snap ik zelfs wat er gebeurd is :+) d:)b

RE: Austin Mini MK2 1970

De nieuwe drip rails zijn eindelijk binnen gekomen:



Ze zijn inmiddels ook al vervangen:



Hiermee is het plaatwerk [u:cf8pxdd0]KLAAR!!![/u:cf8pxdd0] \\:)/ d:)b \\:)/

We gaan nu aan de volgende stap beginnen: Voorbewerken en spuiten!

@ Gerolamo

Bedankt voor de complimenten! d:)b

RE: Austin Mini MK2 1970

Mooi punt bereikt dus nu voor de volgende stap!
Vooral leuk om het proces nu te volgen nu het weer steeds meer een auto gaat worden!
d:)b

RE: Austin Mini MK2 1970

Ik vond een aantal foto's (op mijn site) er toch best wat donker uitzien.
Aangezien ik hier ook nog niet veel had laten zien hier wat [u:3fal5z3f]hoge[/u:3fal5z3f] resolutie foto's:

Foto 1
Foto 2
Foto 3

RE: Austin Mini MK2 1970

Ook hier een liefhebber van roestauraties (en iemand die niet veel kijkt en zeer weinig post).

Blijven schrijven dus.

Groet ron