De reanimatie; Mini 1000 van Dre

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

Hoi Andrea,goed dat je toch -weer- bezig bent!! :D
Maar hoe is het afgelopen met de mail over dat stukje wat Tincu zei? en verder,over het kitten maar niet de beschermlaag eraf?

Is dit allemaal verholpen?

Succes met schuren en plamuren in ieder geval!

ps. Laat je de spuiter alleen spuiten of loopt hij hem ook na op oneffenheden?
Lijkt me niet onbelangrijk,lees maar eens in Wats zijn showcase...

Groetjes Splinter

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

Hey,

Alle roest is zo goed als weg, wat er nog zit wordt gestraald. Heb geen reactie meer gehad van de desbetreffende persoon maar daarentegen ben ik hem nog geld verschuldigd... :)" title="Evil" />
Wat bedoel je eigenlijk met kitten en beschermlaag? Daar kan ik me niets van herinneren :|
En ik vraag de spuiter idd nog ff of ie wil kijken of wij het echt wel goed gedaan hebben.

Ik houd jullie op de hoogte.

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

Ik doelde op deze reactie:

maar het is bijvoorbeeld vreemd dat het paneeltje onder je paravaan wel is afgekit maar niet is behandeld en de zwarte beschermlaag erop zit.



Groetjes Splinter

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

Dat hebben we geprobeerd zo goed mogelijk te behandelen.
Denk dat er volgend jaar een volledige restauratie aan zit te komen maar dan hebben we ook meer geld...Heb namelijk net een vaste baan gekregen!

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

Gefeliciteerd met je vaste baan :)

Alles komt goed...ook de resto uiteindelijk. Check het idd ff...anders ga je er straks spijt van krijgen...het kost natuurlijk veel geld dat spuiten, en dan zou het zonde zijn als er oneffenheden zijn.

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

he andrea

we zijn zeer benieuwd naar fotoos natuurlijk.
is de kleur al bekend.
ik heb wel eas gehoord dat [bedrijfsnaam] uit [plaatsnaam] wel goed spuit, en niet duur is.
weet natuurlijk niet wat hij vraagt voor een mini.
ik heb mijne in friesland strak laten maken en spuiten.
kostte me 1150.

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

Foto's komen er weer zo snel mogelijk aan!
Mijn vriendje is vanaf morgen ook weer beschikbaar hahahha.

Wat betreft het spuiten in Friesland; dit gaat me net ff iets te ver...ik ben nog niet zo rijk dat ik dat ervoor over heb dus we blijven lekker doorzoeken.

Tot later maar weer.

RE: De reanimatie; Mini 1000 van Dre

he andrea

hoe staat het met je auto.
schiet het nog een beetje op.

groetjes