Mijn Mayfair uit '88

RE: Mijn Mayfair uit '88

Na al enkele foto's gepost te hebben begin ik dan toch maar een showcase omdat ik nu aardig wat extra vrije tijd heb en er dus weer gewerkt wordt aan de auto ;)

Zo was de Mini na aanschaf:



Zo na een eerste poetsbeurt:



Olie vervangen, volgende keer niet midden op straat, niets gemorst gelukkig O:)



Inmiddels heb ik al het e.e.a. aan de auto gedaan, te beginnen met de accu die vervangen is, de olie en het filter die vervangen zijn, een vloerbedekking in de kofferbak, de velgen weer mooi opgepoetst, achterzijraam rubbers vervangen, mistachterlicht en toeter weer aan de praat gekregen, relais van alarmlichten vervangen, zekeringen vervangen, en bezig geweest met de autoradio.

Aangezien ik a.s. vrijdag jarig ben en dan een werkende radio in ontvangst mag nemen (de vorige was ook cadeau gedaan maar doet niet veel meer :(), ben ik begonnen met het opruimen van overbodige bedrading :P

Een vorige eigenaar heeft er een speakerplank onder de achterzit ingemaakt met vier speakertjes, echter ben ik van plan er twee voorin, en twee achterin te stoppen. Na het bekijken van de bedrading van die speakers zag ik dat er dubbel, en op sommige stukken driedubbele bekabeling lag voor die vier speakers, allemaal stuk of niet meer aangesloten, tijd om op te ruimen dus..

Na het loshalen van de oude speakerdraden achter m'n dashboard kwam ik nog een hoop troep tegen. De oliedrukmeter (die het niet doet) zat aangesloten met een min en een plus, waarvan de plus doorgelust was naar een vacuummeter, die de plus niet eens nodig heeft, hetzelfde verhaal met de min. De min was overigens nergens op aangesloten en lag gewoon los in het dashboard. Zo vond ik nog een stuk of 3 massadraden, een constante plus die doorgelust was met 3 kroonsteentjes, etc. etc. en heb ik eindelijk de antennekabel teruggevonden, die zat ook ergens semi-vast.

Afijn, na aardig wat kabels lostrekken doet alles het nog steeds zoals voorheen, met dit als resultaat:



Een goeie 0,7 kilo (!) aan kabels kunnen weghalen, straks weer verder met aanleggen van nieuwe kabels :)

Meer updates volgen uiteraard...

RE: Mijn Mayfair uit '88

yeahh nog een mayfair. Leuk. Er kwam er van de week nog eentje bij in de showtopic nu die van jou ook.
Die van mij is niet 'echt' een mayfair meer. Het is een andere body omdat mijn maifair body zo slecht was! Maar hij heet nog steeds Maycooper :)

Gaaf die revo's eronder

RE: Mijn Mayfair uit '88

Die van mij zou ik ook niet echt een Mayfair meer noemen, gezien de strepen, cooper logo's op de motorkap en stuur, etc. Die velgen ga ik van de zomer opnieuw zwart spuiten, ik probeerde zachtjes te poetsen maar toen schuurde ik de verf er al af :( 't metalen gedeelte is wel al een stuk beter dan voorheen, 't zal vol met vuil en oxide, het meeste is er nu van af iig. (tevens nieuwe centercaps in de bestelling staan)

RE: Mijn Mayfair uit '88

He Spherix,

Ziet er goed uit hoor! Wij zijn momenteel heel druk in de weer om onze mayfair weer veilig op de weg te krijgen in plaats van een flinstonemobiel :-)))

Succes met je verdere plannen, en die van ons blijft ook geen originele mayfair hoor!

Groeten

Paul en Nelleke

RE: Mijn Mayfair uit '88

Bij deze een update en wat vraagjes :P

Allereerst, de radio zit er eindelijk in en werkt ook nog eens, heb wel nieuwe bedrading voor alles getrokken :)

Verder was ik bezig een aantal zaken onder de motorkap schoon te maken, zoals het ruitenwisser reservoir en de bijbehorende slangen, zie hieronder voor resultaat. Tijdens het schoonmaken van div. kwam ik echter nog een paar dingetjes tegen waarvan ik graag wil weten waar het voor dient :-)


(Boven is na de schoonmaak :))

Zo doen mijn alarmlichten het nog steeds niet, en m'n laatste gedachte zit hem in het relais, maar welke is het? Op het plaatje heb ik op twee plaatsen een relais gevonden, maar ik weet niet zo snel waar ze voor zijn, ik gokte dat de No. 1 op het plaatje voor m'n alarmlichten is omdat er een stuk of 5-6 stekkers opzitten, maar ik dacht ik vraag het even.



Nr 1 en 3 zijn dus relais, en bij nummero vier zit er op het witte klepje een contactpuntje waar je een kabelschoen op kan schuiven, maar wat voor signaal komt daaruit? Er liggen namelijk een aantal losse kabeltjes die er op passen, echter geen idee welke wat doet op het moment :+

Ten slotte dit ding nog:



Het gaat om het verroeste dingetje, er gaan namelijk wel kabels naartoe (heb nog geen kans gehad om wat te meten), en er zitten 3 uiteindes op.. Wat het doet geen idee. Heb het linksboven in m'n motorcompartiment gevonden, boven de ruitenwisser motor, iemand een idee?

Tevens vond ik onder m'n ruitenwissermotor nog een flexibele slang (van stof) die nergens op aangesloten was, maar wel langs m'n motor door naar onder de auto liep, alleen kon ik verder niet zien waar die op uit kwam. Kon er wel op blazen zonder dat er wat gebeurde :) Iemand al een idee?

Alvast bedankt :D

RE: Mijn Mayfair uit '88

Nr 3 is als het goed is het relais voor je alarmlichten.
Dat gekke ding is volgens mij een ruitenwisservloeistofpompje.

RE: Mijn Mayfair uit '88

Die kabelschoentjes moeten denk ik op je remvloeistofreservoir :P
(nummer 2? je schrijft nr 4?)

Als je remdruk weg valt gaat er een knopje in je dash branden als het goed is, je kunt er ook op drukken om te testen of het lampje werkt (knopje met een pedaal en "voet" erop)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Het lampje werkt goed, zonder dat er iets op dat contact zit aangesloten...

Ik snap alleen niet waarom dat andere ding ook een ruitenwisserpompje zou zijn, aangezien die al in je reservoir verwerkt zou zitten, een dubbele pomp lijkt me niet echt nodig toch :)?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Dat het lampje werkt kan, is gewoon ter controle. Maar als er niks is aangesloten krijg je dus geen melding als je geen remdruk (vloeistof?) meer hebt.

Wellicht heeft er eerst een ander sproeierreservoir in gezeten? je hebt ze volgens mij ook zonder ingebouwd pompje.

RE: Mijn Mayfair uit '88

Het "verroeste dingetje" op de onderste foto is een klepje wat ervoor zorgt dat je bij rijden in de 4e versnelling, geen vervroeging meer op je ontsteking hebt, that is, wanneer het aangesloten zou zijn.. ;-)

Er zit hiervoor een schakelaar op de versnellingspook, zodat bij inschakelen van de 4e versnelling het klepje wordt aangestuurd, en het slangetje van de vervroeging wordt onderbroken, vandaar de aansluitstukjes.

Bij mijn Checkmate zit zo'n klepje er ook in, eveneens niet aangesloten, ik wil binnenkort een proberen wat er gebeurt als ik 'm weer aansluit..

RE: Mijn Mayfair uit '88

Oeh spannend, keep me updated :D

RE: Mijn Mayfair uit '88

Even een kleine update, ik wil op een rustig pitje m'n motorcompartiment opknappen, en heb vandaag de bobine even gedaan. Tijdens het loshalen van de bobine moest natuurlijk een kabelschoentje afbreken waardoor ik op het beetje draad wat er was nog weer een nieuwe moest zetten, maar het ging om het volgende :p

Voor montage:



Gemonteerd:



Dit was slechts een testversie (die ik er nog wel even op laat zitten), binnekort komt er een andere afbeelding op. Heb het gemaakt van de energydrink blikken die je op foto 1 ziet staan, binnekort komt de vlam erop :)

Verder heb ik ook het oude luchtfilter weer teruggezet ipv het openluchtfilter waarmee ik hem kocht, alleen moet ie nu wel even opnieuw afgesteld worden :+ Aangezien ik die kennis nog niet heb zal ik waarschijnlijk naar de clubdag het openluchtfilter erop zetten, maar m'n intentie is toch wel te blijven rijden met het normale luchtfilter (boven de 80km/u loopt ie nl. niet zo lekker, en de naald e.d. zijn niet vervangen bij het openlucht filter plus dat de uitlaat al genoeg lawaai maakt)

Tot dusver een updateje :P

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

Hoe loopt ie nu dan met het oude luchtfilter? Moet je dan ook een beetje choken?

Leuk idee met die blikjes! :)

Oh en zie ik daar stiekem ook een mooie engelse sleutel set? :P

RE: Mijn Mayfair uit '88

Hehe ja, m'n vader blijkt veel gereedschap in inches te hebben wat ie niet actief gebruikt, dus dat komt mij goed uit O:)

Met 't oude luchtfilter lijkt ie wat meer te 'ploppen' al moet ik morgen nog maar even een wat langer stukje snelweg rijden, nu was het een opslag oprijden en meteen dr weer af, dus boven de 100km/u kwam ik niet :) Om 't ploppen weg te krijgen moet ik vrijwel constant spelen met de choke, maar ik zal dus ff kijken hoe het gaat bij constante snelheid van 120km/u oid.

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

Bedoel je met ploppen dat de motor wat in houd? of juist plopjes in de uitlaat zegmaar, bij gas los laten meestal.

Als ie inhoud kan het namelijk zijn dat ie zegmaar gaat 'stotteren' of gaat 'verslikken'. Beiden komt voor als je meer toeren wilt maken. Verslikken is meestal dat ie even inhoud en dan uiteindelijk wel doorschiet. Dat stotteren houdt langer aan en gaat eigenlijk ook niet weg tot dat je het gas weer los laat. Stotteren is dan te arm, en verslikken te rijk. Is mijn eigen ervaring tenminste.

Toch zou ik ook je ontstekings tijdstip ook (laten) checken.

Kan zijn dat ik het mis heb hoor. Ben nu zo'n scherpe nokkenas gewend, die 'verslikt' zich nog al.

Maar wel mooi van die engelse sleutel set! Moet ik ook nog steeds aanschaffen :)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Goed, maar eens tijd voor een minder leuke update.

Recentelijk veel aan gedaan zoals ontsteking, nieuwe vloerbedekking, dynamo, rubbers etc. alles was weer goed in orde :-)

Vandaag alleen APK afgekeurd :( uiteraard op punten waar ik zelf niet makkelijk bij kan etc.

- Uitlaat lek (bij spruitstuk), hopelijk een kwestie van aandraaien, kan erger zijn..
- Koplampen afstellen, linksvoor staat ie tever omhoog, rechts ietwat mistig
- Draagarmen achter, beide kanten zit aardig wat speling in
- Dorpel links, zit een mooi gat in :( Zag dat 2/3e van de dorpel al een vervangen is, en uiteraard op het stuk waar het nog niet gedaan is, is ie nu rot..
- Subframerubber voor (linksachter van het subframe)
- Motorsteun rechts (gescheurd)
- A paneel moet vervangen, mogelijk ook het plaatwerk waar de deur in hangt, aangezien het onderste schanier loszit, en het a-paneel ook los zit

Verder advies om banden voorop te vervangen, die zijn nét aan (al was ik dat al van plan)
En de fuseekogels kunnen wat strakker (en dus vervangen) alleen is dat nog niet echt nodig.

Dat alles bij elkaar gaat me echter zoveel kosten dat ik nu moet twijfelen of ik hem te koop zet of dat ik toch aardig wat geld mag investeren >_< Baal er ontzettend van omdat ik dácht dat, op de alarmlichten na (die dus niet hoeven voor APK, zo blijkt) hij wel in orde zou zijn.. Advies welkom, ik zit nu echt behoorlijk te twijfelen |:(

RE: Mijn Mayfair uit '88

De moeilijkste klussen zijn a-paneel en deurophanging.
Als je het a-paneel eraf hebt, kan je het gedeelte van de deur meteen mee doen, dan ff dorpel is ook recht toe, recht aan.

De rest is sleutelen en kost je alleen onderdelen.

Ik zou het vervangen.

Groet ron

RE: Mijn Mayfair uit '88

Ik heb zelf geen brug, zijn dat dan makkelijke klussen? De garage zegt dat als ik het laswerk zelf zou aanpakken, dat ik ongeveer op de 1000eu ga zitten incl onderdelen en uurwerk bij de garage, als ik hun het laswerk ook moet laten doen komt daar nog eens een aardig bedrag bij. Voordeel is dan wel dat het gegarandeerd goed gebeurd met origineel plaatwerk enz, alleen zijn die kosten mij gewoon te hoog.

Zijn het klussen die je kan aanpakken door hem gewoon op steunen/blokken te krikken? Ik kan hem bij een vriend wel kwijt in de garage, maar héél veel ruimte rondom heb ik daar niet.. Ik wil de auto natuurlijk niet binnen een jaar alweer wegdoen, maar de kosten van de garage lopen me zo wel even iets te hoog op, al snap ik wel waar de kosten zoal vandaan komen..

RE: Mijn Mayfair uit '88

Het laswerk aan het a-paneel moet je zoiezo op de grond doen, de auto moet recht staan (kan ie op een brug ook, maar op de krik niet).
Hetzelfde geldt voor de dorpel, echter dan kan je hem wel schuin zetten (beide wielen op een even hoge bok).

De rest van de klussen zijn makkelijker op een brug, maar ook goed te doen op de krik (met ondersteuning tegen afglijden van de krik).

Groet ron

RE: Mijn Mayfair uit '88

Buiten de garage om heb ik beschikking tot een brug, echter is dit er eentje waar ie met de banden op moet staan, en dat heeft voor de draagarmen denk ik niet veel nut? Ik wordt in ieder geval wel al wat positiever over de klussen :) Moet maar eens gaan kijken wat het me zou kosten als ik het zelf doe, en waar ik het ga doen. Als ik veel ruimte heb zou ik 't subframe er ook af kunnen halen, maar dan wordt 't wel een echt winterproject :x

RE: Mijn Mayfair uit '88

Als je een brug hebt, wordt het nog makkelijker, ook voor de draagarmen.
Je doet de brug omhoog, steunpoot eronder en je laat de brug iets zakken, betere krik kan je niet hebben.
En je kan er ook vanonder makkelijker bij.

Groet ron

RE: Mijn Mayfair uit '88

- Draagarmen achter, beide kanten zit aardig wat speling in


Heb je deze al doorgesmeerd?
En ook de andere smeerpunten?
Mogelijk dat de speling accceptabel is na doorsmeren.

8)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Nou er zit een halve centimeter speling in aan beide kanten, dus ik denk dat smeren dat niet zomaar gaat verhelpen :) M'n beslissing is in ieder geval om alle problemen te verhelpen. Hoe dat gaat gebeuren, wanneer en wat ik na het oplappen met de auto ga doen weet ik nog niet. Voor het laatste zal het wel uitlopen in dat ik hem toch hou, vooral na voldoening van het aanpakken van alle problemen.

Stay tuned zou ik zeggen :x :P

RE: Mijn Mayfair uit '88

Het is een mooie mini dus die zou ik niet zomaar weg doen als ik jou was :P ;)
Succes met de reparaties!

RE: Mijn Mayfair uit '88

toppie!! d:)b

RE: Mijn Mayfair uit '88

Korte update: Hij is geschorst en gestald in een garage, de tweede 'laag' WD40 zit er nu op, ben nu een checklist aan het maken en maandag gaat het klussen beginnen, heb er eigenlijk wel zin in O+

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

Kijk aan! :) Gebruik anders echte kruipolie. Ik heb die van valvoline gebruikt voor m'n achtersubframe los te halen etc. Werkt naar mijn ervaring veel beter dan WD40. kruipolie 'kruipt' echt.. en maakt de roest los. Kan je gewoon bij een bouwmarkt halen.

Maar succes! Zo te lezen komt het wel goed :D

RE: Mijn Mayfair uit '88

Maar even een update, klussen gaat de afgelopen dagen ondanks de vrieskou in de garage voorspoedig!

Het loshalen van de eerste draagarm was nogal een strijd, vooral omdat ik niet precies wist hoe alles moest ;) Alles wat ik loshaal maak ik ook meteen goed schoon, alles is namelijk bedolven onder een coating van hard geworden vet gemixt met zand :+



Schoongemaakt :)



Daar zat de draagarm dus



En dat was de troep die in het hoekje zat een foto eerder..



En hier de nieuwe draagarm die ik morgenochtend in 't vet ga zetten en dan weer ga monteren. Voor alles overigens nieuwe schroeven/bouten whatever gehaald, veel van het schroefdraad op dingen die er inzaten was zo goed als weggeroesst, dus dan doe ik het maar meteen goed.

Morgen dus de draagarm terugplaatsen en beginnen met het loshalen van de draagarm aan de andere kant, dat gaat als het goed is makkelijker nu ik precies weet hoe alles zit :)

Verder kwam ik bij het vastzetten van mijn portier tot de conclusie dat er op de bout die loszat een kroonmoer was gezet, en zodra ik die een klein stukje wilde aandraaien, brak ie af. Nou moet daar dus een nieuwe bout in, maar moet daarvoor het hele portier eruit of niet? Ik ga daar overigens pas mee verder als alles van de draagarmen gedaan is.

RE: Mijn Mayfair uit '88

Kleine update, beide draagarmen zitten er onder, alles is gelukt alleen krijg ik de handremkabel aan de passagierszijde er niet meer op, ik lijk wel 0,5 cm te weinig draad te hebben na het terugplaatsen om de boel goed te krijgen. Tevens staat de veer die aan die draad zit een stuk strakker dan aan de bestuurderskant. Kabel is overigens verder niets mee gedaan en zit op dezelfde manier weer gemonteerd, alleen ik krijg het niet voor elkaar om het weer vast te zetten =/

Verder staan de koplampen goed en lekt de uitlaat ook niet meer, morgen aan de slag met het portier, en als het goed is komen een deze dagen de nieuwe rubbers voor de motor/subframe binnen.

RE: Mijn Mayfair uit '88

Je kunt de handremkabel wat lossen waar 'ie vastzit aan de handrem hendel in de auto. Het kan zijn dat je de handrem goed moet aantrekken als de boel weer gemonteerd zit om alles weer op zijn plek te krijgen. Dan stel je m daarna weer wat strakker. Zit het in de trommel allemaal wel goed?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Ja de trommel is in orde zover ik weet, hetgeen dat me het meest opviel is de veer die aan de kabel zit die dus veel strakker staat aan die kant. Gister nog even onder de auto gelegen, maar de kabel zit zover ik kan zien op dezelfde plek als eerder, het halve maantje zit goed om en de kabel zit daar ook goed in, dus ik begrijp niet waarom ik nu een halve centimeter mis.

Als ik hem loshaal bij de handrem zelf, komt hij dan in zijn geheel niet veel te los te staan? Ik weet dat bij de vorige eigenaar er vorig jaar december er een nieuwe handremkabel op is gezet, en die stond altijd prima strak, als ik die nu loshaal komt er wellicht iets meer speling op zodat ik hem bij de trommel vast kan zetten, maar hoe krijg ik de kabel dan ooit weer strak genoeg :)?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Je kan hem gerust losser zetten aan de voorkant, je kan hem dan daarna net zo strak stellen als je wilt.

RE: Mijn Mayfair uit '88

Ok top, dan ga ik daar vandaag mee aan de slag, ik had het systeem nog niet bekeken en dacht dat ik de kabel in zn geheel los zou moeten halen, waardoor er waarschijnlijk teveel spanning op zou staan om die dan weer vast te zetten oid :).

Net ook de laatst nodige onderdeeltjes binnen dus ik kan weer aan de slag :)

- Handremkabel bij trommel passagierszijde vastzetten
- Onderste deurschanier loshalen en vervangen
- Deur terugzetten / uitlijnen
- Motorsteun vervangen
- Subframerubber voor vervangen

Dat is geloof ik alles wat ik zelf nog kan doen, hetgeen dat overblijft is het gat in de dorpel, maar dat komt wel goed..

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

Mooi man! Gaat de goeie kant op. Die gereviseerde draagarmen, heb je die compleet met trommel en remdelen gekocht?

8)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Nee, ik heb de trommel, remleiding etc. overgezet naar de nieuwe :)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Portier gister losgehaald met de nodige improvisatie, de schroeven waren namelijk zo goed als dolgedraaid voor ik er uberhaupt aangezeten had.. Vandaag de remmen ontlucht, remt weer lekker strak en morgen nieuwe schroeven halen voor het scharnier, de deur terugmonteren en als ik tijd over heb kijken of ik het motorsteunrubber en de subframesteun kan vervangen, de handremkabel krijg ik overigens nog niet op z'n plek, die ga ik morgen ook nog even loshalen aan de andere kant, om te kijken of ik dingen dan wel in orde krijg.

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

Je gaat snel joh! 8) Succes met die ophang rubbers.
Ontluchten met iemand samen gedaan? of een eezibleed setje gebruikt.. of uuuhmmm de classic stok tussen stoel en pedaal truc :P ?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Bij het loshalen de stok gebruikt, maar aangezien de losgehaalde leiding bij het terugmonteren vol met lucht zat (joh), samen met iemand hem even ontlucht, was even vogelen maar gelukt, remt weer prima.

Vandaag niet veel kunnen doen, wel bij de garage advies ingewonnen over de rubbers, subframesteun schijnt makkelijk te zijn, het motorsteunrubber schijt echter een van de moeilijkste te zijn als in: het is nogal ff klooien om in een moeilijke hoek 5 bouten los te krijgen :P

Vandaag nieuwe schroeven gehaald voor 't scharnier zodat die aan het portier vast kon, kwam ik er achter dat ik een moertje mis voor het bovenste scharnier, en die dus nog niet vast kan zetten >_> Hopelijk heb ik nu school begint nog wel genoeg tijd, want het zijn gelukkig nog maar een paar kleine dingetjes die ik zelf kan doen :) Wat overblijft is het gat in de dorpel :O

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

Nog vorderingen gemaakt :)?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Hij gaat waarschijnlijk deze week richting een mede forummer voor de overgebleven zaken ;)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Ok, het duurde wat langer maar toch gelukt ;)



Gister gedropt bij een mede forummer :)


:D

RE: Mijn Mayfair uit '88

Hipp e Mini op de achtergrond.. O:)

RE: Mijn Mayfair uit '88

Hij gaat helaas de verkoop in.. Dorpels blijken beide rot ipv eentje, a-paneel links zit ook op een vreemde manier aan de auto dus dat vergt ook wat werk in vastzetten/vervangen.. Zonder baan worden die kosten mij helaas te hoog :( Hoop uurtjes besteed de afgelopen maanden aan het hele draagarm verhaal enz. Ik zie het maar als een leerervaring, helaas..

RE: Mijn Mayfair uit '88

He wat jammer!! Hoop dat er nog een andere oplossing is, maar je moet jezelf niet in de schulden gaan steken uiteraard...

Jammer, jammer!!

RE: Mijn Mayfair uit '88

ow heel erg jammer.

RE: Mijn Mayfair uit '88

Ja ik heb ook geen zin in lenen etc. het lijkt allemaal makkelijk maar ik ben daar uit princiepe tegen, en aangezien ik ook niet meer thuis woon heb ik het geld gewoonweg nodig voor de boodschappen, huur enz. Met grote moeite over na zitten denken.. Had gehoopt dat ik deze maand de weg weer op kon en van de zomer iig wat kon gaan touren, maar dat zit er voor mij dus niet in :(

RE: Mijn Mayfair uit '88

Wat jammer! :(

Kun je hem nergens stallen en schorsen, om er in de toekomst nog mee verder te kunnen gaan?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Mjah dat is een van de opties die langs is gekomen maar ik zit eigenlijk niet te wachten op een meerjarig project.. Technisch is ie in orde alleen 't plaatwerk is dus 't probleem op het moment, maar om hem op te slaan en dan na een tijd er weer aan te beginnen zit ik niet echt op te wachten, het was origineel al niet het plan dat ik al het voorgaande werk al zou doen maar dat heb je met zo'n auto.. Verkoop is voor mij helaas zo te zien de enige reële optie.. baal er wel enorm van

default

RE: Mijn Mayfair uit '88

zonde man :? ! zou erg jammer zijn als je ermee gaat stoppen! Misschien dat je er toch over na zou kunnen denken om je Mini te schorsen/stallen, en dat je de dorpels zelf probeerd ;) , of met behulp van iemand van het forum die het goed kan?

RE: Mijn Mayfair uit '88

Hij staat al bij een forummer, hehe. Helemaal stoppen doe ik sowieso niet, een volgende auto wordt sowieso weer Mini, en mocht hij me echt te weinig opbrengen zonder APK kan ik ook nog overwegen em te stallen.. 't stomme is gewoon dat ik al sinds december zonder werk zit en ook geen success heb met 't vinden van een nieuwe bijbaan, dus de geldkraan staat wat nauw aangezien ik ook op mezelf woon enz.

Gewoonweg klote zo' situatie |:(