Een foto zou helpen
Als de bekleding ver rot is..en de lak in slechte staat..wil ik eerlijk gezegd niet weten wat er onder de lak en bekleding gebeurd.
Het is van een afstand moeilijk te bepalen wat een Mini waard is...Het ligt natuurlijk ook aan je budget wat je eraan wil uitgeven...stiekem kan er veel aan de hand zijn ( voor hetzelfde geld ook niet ) en dan kost het altijd meer dan dat je eigenlijk zou willen. Voor een bedrag van pakweg 2000 en 3000 Euro kun je best een knappe Mini met redelijk weinig werk op de kop tikken.
Maar als je handig bent..en je vindt het leuk om aan Mini`s te werken...kun je de gok wagen.
Lees dit eens door:
link
Misschien als je verteld waar je woont, kan iemand van dit forum eens met je meekijken.
Groetjes,
Maurice
ps.
link
Hier staan ook Mini`s te koop
- Login of registreer om te reageren
RE: Mini Automatic 1980 1275cc
Ingediend door Drummputter op ma, 03-05-2010 22:32
Hallo,
Ik heb me reeds nieuw aangemeld op dit forum. Ik ben zelf aan het twijfelen me ook in het mini virus te storten. Ik hou wel van een uitdaging. Ik ken iemand die nog een Mini heeft staan een automaat uit 1980. Deze mini heeft een motor "transplantatie" gehad en had eerst dus een 1000cc blok en nu een 1275 cc blok. Nu is het zo dat deze mini al 10 jaar niet meer gelopen heeft, en buiten gestaan heeft. Hij zit slecht in de lak. hoewel het met de roestplekken best meevalt. Hij is van binnen ook erg vochtig dus bekleding is ver rot.
Kunnen jullie mij misschien adviezen geven over wat ik maximaal zou moeten betalen voor een mini in deze staat? En dingen waar ik extra op moet letten wanneer ik nog eens ga kijken alvorens ik zal kopen?
Alvast bedankt!
Groet,
Drummputter