Kevin1203 schreef:
Maus we miste wel je humor en je wijze kijk op alles hoor
Met jou erbij geeft dat wel een veiliger gevoel hoor, jij hebt teminste de meeste ervaring van ons drie.
Dank je, ik voel me gevleid..goed dat alles gelukt is. Maar met koppakking vervanging heb ik tot nu, toe nul komma nul ervaring. Als ik ooit zover moet komen, moet ik jullie als ervarings deskundigen roepen...
- Login of registreer om te reageren
RE: Mijn Mini uit 1983 1275, uit Roosendaal.
Ingediend door Kevin1203 op wo, 01-12-2010 23:45
Geen koek op maar de Koppakking is vervangen met de hulp van Risky en zijn Haynes en Mini Renovation Manual, was fijn dat je mee aan het kou kleumen was.
Ruby loopt gelijk beter, haar afstelling was niet helemaal verkeerd, maar moet nu wel olie verversen, deze is vermengt met koel water nu. Hij loopt een stuk rustiger, de pakking tussen cylinder 2 en 3 lag eruit, dus hij pompte de compressie in elkaar over, daardoor was ook de onsteking in deze cylinders slecht, deze cylinders waren zwarter dan de andere twee, deze stonden zelfs iets te arm, (nu nog steeds, maar als het goed is alle vier, maar ik ga morgen middag verder in een dik pak verse sneeuw .
Misschien komt Risky morgen terug voor mee te helpen met de remmen,
deze zijn onaangetast, maar deze cylinders zijn ook nat. dus nog 24 uur rustig rijden, mits ontluchten fatsoenlijk lukt. (nog nooit gedaan) .
Maaar samen met Risky durf ik een hele Mini op te bouwen want we zijn een goed team blijkt wel weer. Maus we miste wel je humor en je wijze kijk op alles hoor
Met jou erbij geeft dat wel een veiliger gevoel hoor, jij hebt teminste de meeste ervaring van ons drie.
Morgen verder met de remmen en dan plaats ik ook meteen de foto's.