Restauratie Mini Mayfair 1000

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

pffff ik ben nog steeds bezig met de zuigerveren, lagerschalen van krukas en drijfstang ik heb na bijna 1 jaar spullen gekregen die bleken niet goed te zijn nu heb ik nieuwe opgestuurd gekregen en die kloppen ook niet :(( :(( :(( :(( :(( :(( ik word hier echt super gestoord van want zo kan ik helemaal niks ik heb zelfs zitten overwegen om alles te verkopen want zo heb ik er geen zin in.

nu is mijn vraag hoe dik zijn de zuigerveren en welke maat schalen heb ik nou nodig om de verkoper te helpen het gaat om een 99hd81 ik begin nu ook te twijfelen of ik de goede zuigers heb hoe weet ik dit?

wie kan mij uit de brand helpen anders verkoop ik de boel en stop ik er mee

alvast bedankt

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

please :)\\_ :'( :P :D

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

open ff een topicje in techniek, stel daar je vraag, dan heb je meer kans op een antwoord, niet iedereen leest de showcase...

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

Waarom probeer je het niet eens bij een revisie bedrijf voor motoren?

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

is misschien ook een optie ga eens zoeken of er een in de buurt ligt

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

net erachtergekomen dat de bak een kapot lager heeft nu was ik aan het kijken een revisie set kost net geen 300 euro :( dit is wel veel ff kijken of ik dit ook los kan krijgen en anders kijken of ik het toch doe of een andere zoek

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

heb ff een foto gemaakt van wat ik bedoelde met de versnellingsbak:




het gaat hier om het linkse lager je zit het bijna niet omdat het onder het ijzer zit.
hier lijkt het net alsof dit lager niet goed meer is je hoord hier de kogels vallen dat kan toch niet goed zijn of wel?

verder zie en hoor ik niks aan de bak.

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

Hoi Lager is gewoon los te bestellen kost € 63,95
Groeten Dylan

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

oke dan weet ik goenoeg. d:)b

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

Als je de kogels hoort vallen zijn ze uit hun mantel, en dan is ie idd aan vervanging toe.

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

ja dat is indd wat ik bedoelde ja

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

ff snel tussendoor moet hem alleen nog een keertje spuiten en dan is hij klaar en daarna die andere doen:

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

Wel wat groot voor de mini denk ik!

RE: Restauratie Mini Mayfair 1000

ja daarom zet ik hem ook gewoon in de woonkamer :P :D