paul!!
wat er mis is gegaan we weten het nog steeds niet maar zal wel een fout gemaakt hebben die ik niet meer zal maken kijk nu eerst 10 keer of het wel goed zit
maar het blok lig al bij het oudeijzer
ben nu met een nieuwe motor bezig gister hebben 3 M.A.V
vrienden geholpen dat is onze club iedereen help elkaar en het is toch wel handig als er een paar mensen mee kijken je bent nooit te oud om iets bij te leren toch??
maar als ik jou verhaal lees word je ook niet vrolijk van maar ook dat komt weer goed toch?
greetz berrie
- Login of registreer om te reageren
RE: (1275) motor weer in gebouwd
Ingediend door Paul op zo, 30-12-2007 00:48
Hi Barry,
net terug van vakantie en bekijk net de foto's van je axiaal-lagers, of wat er nog van over is...
Niet echt leuk na een nieuwe opbouw, geloof me ik weet ervan; het blok van Pepe moeten we nog steeds opbouwen (zucht)
Maar kan je wellicht eens je licht laten schijne over wát er nou precies is misgegaan? Lagers omgedraaid bij monteren, is de axiaalspeling gechecked (kan me niet anders indenken aangezien J2 bij het opbouwen betrokken was?)
Ik zit nog steeds met het mistery van de beltdrive waarvan spontaan een paar tanden de geest gaven.
Ik zal binnenkort even een update plaatsen in dat topic.
Bij ons resulteerde het in;
nieuwe kleppen
nieuwe stoterstangen
nieuwe krukas-lagers
vervangende verstelbare chain-drive
nieuwe nokkenas (SW5 met 34 km op de teller naar de eeuwige jachtvelden, nokken langs rod-end bolts geschaafd)
4 nieuwe rod-end bolts
plus al het werk, pakkingen en alle andere dingen die misgaan
en nog steeds geen uitsluitsel van MS over de belt die we hebben opgestuurd over hun verzoek.
Iig succes met de opbouw van je nieuwe blok, maar als je wellicht iets meer kan achterhalen van wat er mis is gegaan dan kunnen we daar allemaal iets van leren.