(1275) motor weer in gebouwd

RE: (1275) motor weer in gebouwd

maar hoeveel koppen heb je zelf al gebouwd dan?? ik denk dat er bij onze club al meer dan 50 gebouwd zijn en die weten echt wel waar ze mee bezig zijn heb een paar mensen laten kijken die bij ons komen die in de tuning zitten kreeg zelfs complimenten dus!!
berrie

super!

zo als ik net al zij het was geen aanval het was opbouwende kritiek op een wazige foto waar op ik dacht een klassieke fout te zien.
sorry mischien had ik eerst om duidelijkere foto's moeten vragen

Dan hoef je niet gelijk als een dolle in de aanval te gaan en zeker niet na dat ik al duidelijk maak dat het echt niet mijn intentie was om negatief te zijn!

maar ach mischien zijn er wel verzachtende omstandigheden (ruzie thuis, vervelende jeugd oid)dus veel plezier met je blok en je kop
geen slecht woord daar over

reageer alleen een beetje normaal de volgende keer somige mensen zijn gewoon geintreseerd.

maar ach mischien zijn er wel verzachtende omstandigheden (ruzie thuis, vervelende jeugd oid)dus veel plezier met je blok en je kop
geen slecht woord daar over

:O :O :O???

berrie

Tsjaah, alles leuk en aardig, maar de boel op elkaar zetten kunnen wij ook.
Heb je ook foto's met geluid???? Waar erook een ontsteking opzit? En dat we 'em kunnen horen lopen?

Groet ron

Tsjaah, alles leuk en aardig, maar de boel op elkaar zetten kunnen wij ook.
Heb je ook foto's met geluid???? Waar erook een ontsteking opzit? En dat we 'em kunnen horen lopen

hij wel!! een beetje lastig als hij nog op de werkbank staat he
O:) O:) O:)

hahahaha, nee, is een geintje.
Ziet er goed uit de kop. Over het 'maken' van een kop zijn verschillende theorieen. Meesten hier volgen Vizard.
Ikzelf echter zit veel in de vacuum-techniek (melkmachines) en heb op sommige punten andere theorieen en ideeen.
Deze kop komt dicht bij mijn ideeen.... ;)

Groet ron

Je voelt je ook wel erg snel aangevallen!!
Uit iedere zin haal je wel een negatief aspect, om vervolgens in de aanval te gaan.
Niet zo happen iedere keer |:( |:( |:(
Misschien is het verstandig om niet meer te posten!

always look on the bride side of life!

Misschien is het verstandig om niet meer te posten

hoef ook niet meer want hij is klaar :P :P

Hee ho even, ik wil wel even weten hoe het verder gaat...eerste indrukken, rollenbank etc :D

Dennis

Ben benieuwd wat het blok op de rollenbank gaat doen berrie!

Want praatjes vullen geen PK'tjes !!

Ben benieuwd wat het blok op de rollenbank gaat doen berrie

dat zal ik wel tegen je zeggen als je langs kom in buren dirk!!
maar gaat dat niet hier neer zetten :x :x

minimania berrie schreef:

goh wat zijn weer ongelooflijk flauw zeg.
Als je je adres even doorgeeft dan laat ik ff een paar zakken strooizout bezorgen :+) :+)

Jaapio

Kom op mannen. Ben blij dat alles weer in orde is. Tijd om er weer van te genieten!

minimania berrie schreef:

Bang voor een tegenvallend resultaat?

ik snap dat toch niet, je wilt bij mensen interesse en begrip kweken met een (leuk) topic. en uit eindelijk draait het om jou snelle blokje. is het natuurlijk heel erg slap als je dan geen cijfers gaat posten. ondertussen wel opscheppen over die "zieke" kop en leuke spullen. Dit valt echt onder het motto praatjes vullen geen pktjes. Als je toch zo zeker van je zaak bent omdat je overal een antwoord voor klaar hebt. ben dan ook mans genoeg om de cijfers te plaatsen.

ik ben zelfs bereid geen enkele reactie op het resultaat te posten als je zo bang bent voor geintreseerde mensen

Ik hou ook niet zo van al die grootspraak; Je zult ongetwijfeld weten wat je doet, maar om nou net voor te doen of je een "blokguru" bent.....
Het is volwassener toe te geven dat je niet overal verstand van hebt, om je fouten toe te geven, daar lekker om lachen en vrolijk verder te gaan.
Zo sta ik in het leven en bevalt me prima....... :D

Kom Berrie ff 1000 km inrijden en op de bank dat ding :D

Fazerray schreef:
daar lekker om lachen en vrolijk verder te gaan.
Zo sta ik in het leven en bevalt me prima....... :D

idem hier.

@ berrie: schroef alles in elkaar en ga er lekker mee rijden. Hoeveel pony's er uit komen is een volgende stap. :D

groeten

ik heb van behoorlijk ervaren mensen gehoord dat de flexiebele olieleiding die van je motorblok naar het oliefilter gaan altijd lekken, dit type leiding zie ik ook op je motorblok zitten op de foto`s.
Mischien een goede tip om deze te vervangen door een oliekoeler, de aansluitingen van de oliekooler is namelijk stukken beter dan de flexibele slang van nabij de 70 euro, en je hebt natuurlijk gelijk een oliekoeler gemonteerd zitten. dit is met slang en alle andere spullen die je hiervoor nodig hebt 10 euro duurder dan alleen de flexibele rvs slang. :)

? Die flexibele leiding is beter dan het standaard belemmerende stuk gebogen leiding... Less restrictive(zie ook Calvers miniguide...)

9 van de 10 racers hebben dit en als het lekt dan vervang je de dichting toch?

Met straatrijden en kleine stukjes rijden is een oliekoeler niet altijd handig omdat je olie simpelweg te koud blijft. Al schijnt Berrie de boel vrij rap warm te krijgen... ;)