Tja, die komt mij bekend voor, want die is geloof ik van mij!
Leuk dat spinneweb voor je neus in de auto. Dat gaatje in de bodemplaat had ik zelf nog niet gezien. Er houd je niemand tegen om wat schoon te maken hoor!
We zullen eens een strak plan maken om de van en de MKII op te knappen. Toch maar goed dat ik ze bewaard heb, hè? Ik vier jubileum met de MK II, die heb ik dit jaar 20 jaar. Hij stond oorspronkelijk in Rozenburg Zuid Holland, niet echt een plek waar je oldtimers verwacht bij die rafinaderijen. Omdat ze toen ook niet veel voorkwamen maar goed bewaard.
Guy.
- Login of registreer om te reageren
RE: 1969 Austin MkII
Ingediend door tamiyamini op zo, 15-03-2009 22:21
Hallo allemaal,
Ook deze mini moet er zo nu en dan aan geloven. Zo ook vandaag.
Eerst naar buiten zien te krijgen , toen de remmen losgemaakt, en electrisch circuit getest. Alles deed het nog, zelfs de radio. Motor draaide erg goed rondt ,als er nog wat in het systeem zou zitten zou hij waarschijnlijk ook gewoon starten.
Wat hoe en wanneer is nog niet duidelijk bij deze auto. Maar er zijn een paar hele kleine roestgaatjes, hoekje van banaan , bij de dakrand en 1cm2 bij de bodem/dorpel.
Jippie weer lekker stoffig :
Mini naar buiten krijgen :
Nu nog wat foto's :
Zie de kentekenplaathouder
En hier krijg ik slechte zin van.. Liefste zou ik hem zo mee naar huis nemen en alls mooi bijwerken..
Komende zondag ben ik weer bij de mini's, maar even kijken aan welke ik dan kan werken.