1969 Austin MkII

RE: 1969 Austin MkII

De mkII staat onder het stof in een verwarmde garage te wachten tot ik hem verder afmaak. De bedoeling is om eerst een deel van ons 4x4 wagenpark lopend te hebben.
Ik schat in dat we rond jan/feb weer aan mini's beginnen te sleutelen.

Groetjes,
Levi

RE: 1969 Austin MkII

tamiyamini schreef:
Kennen jullie ook dat gevoel , je werkt je kapot maar ziet weinig veranderen :9



Ik ken alleen dat tweede gevoel. :P

RE: 1969 Austin MkII

Tja, helaas moet ik concluderen dat we steeds meer bij elkaar hebben gekocht waar het nodige werk aan was/is. Zo ben ik nu mijn 58 jarige land rover body off aan het opknappen. Ach ja, de mini eet geen brood en wordt alleen maar zeldzamer...

RE: 1969 Austin MkII

hey levi, wil je niet eens wat foto's van je landrover posten? ...ben erg benieuwd.

RE: 1969 Austin MkII

Hij heeft er nu wat weinig koetswerk aan zitten, ik zou wachten totdat hij klaar is! Een landrover zit op een ladderchassis en kun je alles vanaf halen t.b.v. opknappen. :D

RE: 1969 Austin MkII

...droom ik ook nog van om ooit een oude landrover te bezitten..prachtig!

RE: 1969 Austin MkII

..

RE: 1969 Austin MkII

Als ik de volgende keer in de garage ben zal ik een foto maken, ik heb alleen een foto ervan toen ik hem kocht en toen ik hem uit elkaar ben gaan schroeven.



En ja hij hij had zijn plekjes....



Groetjes,
Levi

RE: 1969 Austin MkII

Weer een mooie aanwinst Levi :)

Ik zie wel een bekend probleem ontstaan - zie mijn onderschrift - en dan met name het aan alle auto's tegenlijkertijd bezig zijn ...

RE: 1969 Austin MkII

heel ruig levi! succes ermee, wil hem wel eens in het echt bewonderen.. mooi man.

RE: 1969 Austin MkII

Ach ja, het houdt je van de staat zullen we maar zeggen... voorlopig tenminste haha. De land rover zal dit jaar nog rijden. En tot die tijd neem ik af en toe Guy´s land rover mee voor een ritje..hihi



Groetjes,
Levi

RE: 1969 Austin MkII

Volgens mij zijn die Landrovers series 1 die bij Minerva in Antwerpen zijn gemaakt en dus eigenlijk Minerva heten, vandaar de afwijkende spatborden. De mijne is ook van 1953 en is ex Belgisch leger net zoals de andere. Heb er overigens nog twee.... Naast twee minis. :)

RE: 1969 Austin MkII

Toenet nog even in de garage geweest en 2 foto´s gemaakt.



Overgens gaat mijn metro weg, een goede vriend van me gaat hem binnenkort rijden als eerste auto. Hij kan maar beter gebruikt worden zoals die is, heb ik een ´hopeloos´ project´ minder staan. Ooit komt er een dag dat ik er wel weer een zal hebben (mg!). Gelukkig heeft Guy nog een staan.


Groetjes,
Levi

RE: 1969 Austin MkII

Schiet al op zo te zien als ik er even niet ben. Word bijna jaloers!
Zal mij benieuwen wie die metro koopt. Mini gewoon houden.

RE: 1969 Austin MkII

Hoi Levi,

Hoe is het met de mk 2?

Volgens mij hebben we op mini gebied een vergelijkbare collectie. Een mini Van en een mk2 uit 1969.

Groet,

Erwin 8)

RE: 1969 Austin MkII

Eigenlijk zijn zowel de Mini Van als de MK II van mij. We worden inderdaad afgeleid door series 1 landrovers en ook wat andere Engelse auto's zoals enkele Glider achtigen en een metro. We doen regelmatig wat olie bij de gereviseerde motor van de MK II zodat hij niet vast gaat zitten.
Probleem is dat Levi studeert in Eindhoven en ik voor mijn werk vaak veel door de week weg ben.

Ze komen wel een keer af! Voor de van gaan we wellicht van de zomer een ander blok halen in Engeland, dan komt hij weer op de weg.

Guy.

RE: 1969 Austin MkII

Hoi Guy,

Leuk om te lezen dat jullie allemaal engelse auto's in ere houden.

Ben benieuwd wanneer de mk2 af komt. De mijn staat ook al een tijd stil, maar ik wil eerst de aanhanger voor achter mijn Van af hebben. Dan komt de mk2 aan de beurt.

Succes met jullie collectie.

Groet

Erwin 8)