Bij de APK zijn de dorpels links en rechts afgekeurd. Ik had dit eigenlijk al verwacht, maar ja was proberen waard.
Heb het plaatwerk voor zover mogelijk met m'n handen eraf getrokken. Links was droog, rechts was het best vochtig/nat.
Hierbij de foto's van de rotte dorpels;
Vooral om deze kant en de U/H profielbalk maak ik me zorgen om. Dit is zeker het dragende chassis? Het is best erg geroest aan de voorkant
Bedoel deze balk:
Kan iemand mij zeggen of dit ernstig is of wel meevalt? Ik had de roest zelf ernstiger verwacht. Het is voornamelijk oppervlakte roest dat ik zie op de draagbalk (?), op die dwars balk na dan...
- Login of registreer om te reageren
RE: Mini Mayfair 1987
Ingediend door dennisvdh op di, 06-10-2009 23:26
Heb de tip gekregen om een showcase te openen van mijn Mini Mayfair bj. 1987. Overgekocht van een particulier in Zuid-Limburg voor 2000,- euro en (zelf) al een aantal dingetjes aan moeten repareren, maar ondanks de kosten blijf ik het een geweldig wagentje vinden
Hierbij wat foto's..
Chrome grille geplaatst, 2e hands maar helaas door de deuken en openingen aan de zijkant toch niet zo mooi, dus daarna weer terug gegaan naar de originele.
De originele grille aangepakt;
En nog wat foto's voor de deur;
Zal proberen met regelmaat dit topic bij te werken met foto's, mits ik er wat zichtbaars aan heb veranderd.
Wat ik er tot nu toe aan heb gedaan/laten doen;
- linker wiellager vervangen, binnen en buitenste homokineet en rubbers (240 euro)
- grote beurt, carb afstellen en (failed) apk (230 euro)
- grille opgeknapt (15 euro)
- gordelvangers vervangen (25 euro)
- Mini embleem goed vastgezet (0 euro)
- Deur zakte scheef weg waardoor die tegen het frame kwam, recht gehangen (0 euro)
Dingen die nog op het verlanglijstje staan;
- Lederen interieur
- Breedstralers
- Kofferbakje stofferen
- Lichtverklikker
- En ander moois.....