Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Afgelopen weekend de spatborden gepast.. (1 gebroken helaas) en even in de zon alles laten drogen :)

foto

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

heb je de moterkap al verstevigd? :?
of ga je een 2e laten meespuiten?

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

ga een 2e meespuiten

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Coole velgen joh!
Rood, groen, geel, wit welke kleur was hij nou? en welke kleur wordt hij?

Moet jij nog zijramen hebben? :P

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

haha idd .. velgen zijn super.. Ik had nog niet een van gezien met starmag velgen.. Rijden we weg bij het imm.. staat er een paarse NL van met starmags.. maar ja .. mooi vind ik het wel

De kleur was geel.. daaronder vond ik groen en dat witte is primer wat niet helemaal weggeschuurd is

De kleur straks wordt zwart met oranje ..

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Heey Jaap,


Ik zat zo een beetje mijn eigen showtopic door te bladeren en toen kwam ik die vraag van jou tegen. Wat voor verf ik had gebruikt voor me subframe's.

Heb je die verf eigenlijk nog gevonden of heb je wat anders gebruikt :P ?
Was even benieuwd haha.

Groet,

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

heey Wats,

ja die heb ik ckr gevonden en mijn hele subframe er 2x mee over gesausd :D

werkt top

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Gisteren even weer wat nieuwe onderdeeltjes opgehaald

- Raamrail
- Revisieset voor buitenschanier met nieuw schroevdraad en moertjes
- 2 nieuwe kickplates (oude staan bij aangeboden)
- Originele nummerplaathouder
- Metalen motorkap (reserve)
- Motorsteunen

Als laatste nog een bonnet cable locking kit. Ik had de verkeerde snelsluiters gehaald. Duzz nu maar besloten om gewoon van binnenuit open te maken.. mooi setje dat std op de mini vanaf 95 zat

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Zo weer een zaterdag druk bezig geweest. Eerst even het motortje erin gehangen, om even wat gewicht voor te krijgen en te kijken of de banden aan gaan lopen straks (lijkt het wel op, maar spoorstangen en draagarmen moeten nog worden ingesteld.)
Daarna de linkerdeur passen gemaakt en de rechterdeur opgehaald bij Riley Elf (nogmaals thx) De rechterdeur past niet mooi, daar moeten we duz nog even flink mee bezig om die er mooi in te krijgen, maar genoeg text, fotooooo

http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008077.jpg
http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008078.jpg
http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008079.jpg
http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008080.jpg
http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008081.jpg

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Ik heb trouwens ook de preview van de spuiter gekregen. Ik had de kleur oranje uitgekozen die op de nieuwe fiat zit (oa op de panda) maar ik vind hem te donker worden.

Ik ben dus op zoek naar een andere tint oranje.
Nu heb ik al even zitten klikken en mijn oog gevallen op 3 verschillende tinten oranje
- Hemi orange

mooie combo met zwart)

- Range Rover Sport orange


Fiat Grande Punto Orange


pff keuzes keuzes keuzes

misschien dat er iemand een photoshop voor me wil maken >> PM :D

Jaapio

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Kleuren op je beeldscherm geven natuurlijk nooit de werkelijke kleur weer, dus kiezen is haast onmogelijk.

Kies je kleur van een kleuren waaier. PMS 021C en 1505C zijn mooie oranje kleuren. Wil je echt extreem dan kies je 811C ;)
[size=75:2gxcb6sy](Als je de waaier een keer wilt bekijken dan wil ik m wel meenemen (leen m alleen niet uit))[/size:2gxcb6sy]

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

ziet er goed uit jaap.

Die range rover orange is echt onwijs mooi, hier toevallig een dealer waar die buiten stond. Lijkt zelfs een beetje parelmoer

Ik zou 100% Voor die lak gaan, want hij is echt onwijs mooi.

Gr :)

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

hemi oranje is echt oranje ORANJE!
landrover is super...
punto is doorsnee..

ik heb de luxe om ze alle 3 in 1x in t echie te zien..
de land rover8) >is de mooiste kleur..

VIND IK..
zelf kiezen...

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

@Club

zou je eens pics willen maken .. dat is altijd beter als een promo piv van de internet

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

dat word wel een mooi vannetje denk ik zo

over hemi orange gesproken...

http://www.autoweek.nl/specials.php?ID=303&cache=no


maar dit vind ik ook super

http://www.autoblog.com/2006/11/28/giug ... -revealed/



en hier wallpapers grote fotos

http://www.dieselstation.com/archive/Fo ... o-Concept/

en hier de kleur als hij gefilmd is

http://www.youtube.com/watch?v=NIsDY36z4vo

mocht je het wat lijken
Zelf heb ik ook een vredestein brochure met deze fotos die mag je anders wel even lenen

enneuh wat dacht je van het interieur koeiehuid!

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

om het meer bij oranje minis te houden

hier fotos van mijn Ex Estate (EstEIGHT)





en om je een Van idee te geven:



kleur was overigens
Rover Group Vermillion CML / 118 A.C

ook wel blood orange genoemd was echt oranje maar op foto's komt hij dan weer rood over

Maar omdat je een Van heb

hier even een Vette Oranje Van (die weer wat lichter oranje is)






en nu ben je vast radeloos qua kleur na 2 van die posts van mij :?

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

haha geweldig al die kleuren, ben echt benieuwd. Vind het een top project. Moeilijk om keuzes te maken. mischien moet je eens wat printjes laten spuiten of metalen platen van 40cm bij 40cm ofzo. als je echt 2 of 4 kleuren hebt waar je uit moet kiezen zo heb je een beter beeld ervan. Als het er eenmaal op zit dan kan je niet meer terug.

En kwa lichtval maakt het ook veel uit. Die rode lak van mij is in de schaduw net een soort van matte kleur, maar in de zon komt het parelmoer naar voren :) en is het een heel ander gezicht.

Dus ik zou nog een paar nachtjes goed dromen :P ;)

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

2 jaapio

gebeurt hier niet veel dat ze allemaal tegelijk hier voor de deur staan.....vaak zijn ze onderweg..moet geld meeverdient worden.

loop ff langs bij een spuiterij voor staaltjes..

rol de VAN naar buiten in daglicht,leg de stalen op je moterkap en loop er omheen..
daarna plak je ze vast op je zijkant,van de VAN :9 ,en loop je er weer omheen..
doe t zelfde met dak en achterkant..

liefst doe je 2 keer. 1keer met zonneschijn,andere keer met bewolking..

dan weet je precies wat je ZELF mooi vindt..

de bmc vermillion oranje kleur is oook mooooi ooooorgineel..........hint. :)" title="Evil" />

suc6

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

thx clubbert.. :D

Spuiter nu met vakantie.. ik reed vandeweek langs de BMW dealer en daar stond ie hoor.. de Range Rover Sport in de juiste kleur :D

Ik ga hem eens om wat xtra staaltjes vragen en dan erop plakken..

JAapio

default

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Net even naar je fotos zitten kijken, dat wordt een mooi vannetje !

Als je rare onderdelen mist bij het weer opbouwen laat het dan ff weten.

Moeilijk is dat he, bepalen hoe een auto er uit gaat zien met een andere kleur er op.

Op koninginnedag heb je wel het nakijken denk ik met dat ding :)

Al was het maar omdat iedereen dan denkt dat je 'm speciaal daarvoor oranje gemaakt hebt.

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Heey Jac,

Als ik idd nog bepaalde dingen zoek dan denk ik er ff aan.. :D Oranje is altijd al een favo kleur geweest. Alleen nu nog welke versie ;) Ik denk dat ik ga voor Range Rover Orange. Die heb ik nu ook in het echt gezien.. en is errug gaaf.. Al stond er vorige week ook een punto in deze kleur in de showroom van de dealer, maar deze vond ik niet mooi genoeg in het echt..

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

ford focus st oranje is ook een erg mooie kleur..

http://nieuws.rijtesten.nl/afbeeldingen ... _st_01.jpg

kon de foto hier niet plakken, maar dit is er een linkje van.

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

OK dat was niet het avondje wat ik gepland had. Vincent kwam een avondje naar Marum om te helpen met afhangen van de deuren. Hij moest nog wel een beetje bijgeschaafd worden, maar paste er goed in. Echter toen we de rubbers erin deden.. past hij rechts goed, maar bij de schanieren kwam de hele deur 1,2 cm naar buiten. Beetje aan het meten geweest..maar dit leek allemaal toch wel te kloppen. Kameraad van me gebeld. Die heeft ook even gekeken en wat bleek. Het was niet de deur die te ver naar buiten stond, maat het Apaneel wat te ver naar binnen stond. :( Op de punten waar de schanieren vast worden gemaakt zit het binnenste en buitenste apaneel te ver van elkaar. Wat nu te doen is een bout aan de binnenkant van het apaneeltje doen en dan proberen om met "force" paneeltje naar buiten te krijgen.. (lees dichter tegen elkaar aan). Laatste is dan de deur nog bijwerken en dan past het er allemaal goed in. We hebben ook al even aan de andere kant gekeken, maar daar lijkt het apaneel wel netjes op elkaar te zitten en lijkt de deur er ook prima in te passen.

Al met al een avond vol frustratie :(

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

jaap:

dat probleem had ik ook gisteren..
oorzaak nieuwe binnenspatbordwas 10 tot 13 mm te wijd/groot.
zodoende kwam het a paneel ook zover naar buiten...gelukkig zag ik t voor t lassen en heb m in 3 stukken gesneden en alle 3 pas gemaakt op de body..



resultaat dat alles weer past..

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Ik zag dat je een mooi motorkapembleem gescoord had op de clubdag! Toppie ;)

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

ja superbedankt ini.. ben er echt helemaal happie mee :d

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Gisteren was de dag. De dag van het gevecht met de deuren. Eerst zelf ff een slagtrekker gemaakt om de het ingedeukte a-paneel weer in zijn originele vorm te krijgen. Dit lukte erg goed. Daarna verder gegaan met monteren van de schanieren en verder draaiend maken ervan. Zitten er nu mooi in. Daarna de passagierskant. Hier hadden we geen problemen met het a-paneel, maar was het probleem de skin op de deur. We hebben eerst de skin er maar afgehaald en gepast. Deze was aan de onderkant en buitenkant toch echt te groot. We hebben de skin maar weer plat gemaakt en de deur er opnieuw ingelegd. Toen stukje bij beetje weer omgeslagen. Daarna de deur gepast en op wat kleine aanpassingen na pastte hij eigenlijk perfect. Ook aan deze kant de schanieren er weer aangemaakt en voila 2 draaiende deuren.

Daarna nog even tijd besteedt aan de ophanging. Bij het opbouwen van het subframe hadden we de spoorstangen gemonteerd, maar na het monteren van het frame en de velgen zagen we al dat deze veel te ver naar voren zaten. Gisteren dus even de spoorstangen uitgedraaid, zodat alles weer mooi in de midden stond. Daarna gekeken of het nu nodig was om deel van de kasten uit te slijpen. Leek er niet op eerst, maar toen we de hilow lieten zakken.. echt wel dus.

Vraagje:
kan ik nu alleen voor een stuk uitslijpen of is beter over de hele boog een stuk uit te slijpen.. en zo ja.. moet ik dan ook uit a-paneel een stuk halen?

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Je moet t ff bekijken, maar bij mij was t van boven beginnen (onder t knipperlicht) en naar voren toe steeds groter.
De 'achterzijde' kan in principe blijven zitten.

Groet ron

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

thx Ron..

Dan begin ik ook daar.. en ik blijf eerst ff binnen de gaten van de spatborden.. en dan voor wat meer eraf

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

T mooiste is als je achteraf nog een 'opstaand' randje kan maken.

Groet ron

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Even weer een kleine update van de werkzaamheden van de afgelopen week

De deuren..
Zoals al eerder geschreven paste de ene deur redelijk en de passagierdeur voor geen meter. Bij de bestuurdersdeur hebben we het a paneel weer recht gemaakt de de schanieren erop gemaakt.
dit is een foto van hoe slecht hoe het paste


En nu hoe het er nu opzit, met nog wat kleine dingen


Dit is een foto van de slecht passende passagierdeur:

nog geen pic van hoe hij er nu in zit.

Vanavond achter de hi low afgesteld.
Dit was het


En zo zit het nu

Iets te laag, dus maar weer een beetje omhoog

Daarna voor nog even extra ruimte gemaakt voor de velgen. Ze kunnen nu op de laagste staat mooi draaien zonder aan te lopen. geen foto van het eindresultaat, omdat al te donker was


Morgen weer verder

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Tjaaaaaaaa ...... hij wordt wel heel mooi!! O:) O:)

Ollie

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

DAt wordt hij ckr.

Gisteren dakje geschuurd en laatste (voor mij de laatste) plekjes geplamuurd. Daarna de puntjes even op I gezet mbt de deuren. Op advies even wat gewicht erin gelegd (als compensatie voor het raamwerk). Gaat allemaal goed.

Alleen per ongeluk mijn linker voor verbreder een beetje ver**kt. Dus wie heeft nog een goed originele spatbordverbreder. Graag.. Aangezien ik geen zin heb om perse 4 nieuwe te kopen

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

he jaap ziet er goed uit! mooi dat die deur nu past!
Ik kom binnenkort maar weer eens even langs om de vorderingen te checken, ps ik ben helaas ook genoodzaakt om de flex in mijn mini weer te zetten want de geventileerde schijven hebben de wielen meer naar buiten laten komen waardoor ik niet meer kan sturen |:(

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Zo het is zover. Ik heb vandeweek de laatste dingen afgemaakt. Laatjes puntjes dichtgelast, verbreders gepast en gaatjes geboord..

Deze week ook bij de spuiter geweest om een andere kleur uit te zoeken omdat ik de vorige te donker vond. Het is nu dus een lichtere kleur oranje geworden. De bedoeling was om hem deze week heen te brengen, maar omdat ik even van iemand anders afhankelijk ben (aanhangert) wordt het begin volgende week.

Daarna ben ik hem ong 4 week kwijt. Heb ik tijd om nog wat andere dingen te doen :D...

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

ohhh, die van jou gaat al naar de spuiter, ja het strak maken enzo doe je niet zelf dus dan ben je inderdaad sneller als ik :P ! (Ben hem nu aan het natschuren voor het spuiten)

Ben erg benieuwd als die in de lak staat. Ik moet wel zeggen, je gaat wel erg snel. Heb je een deadline of niet. Of heb je gewoon tijd te veel :P . Ik weet maar al tegoed hoe tijdrovend het is. En dat te bedanken dat jij een VAN hebt (lees extra plaatwerk etc dus meer werk) En ik een gewone mini heb.

Ik volg het op de voet.

greetz wats d:)b


PS: Het is erg laat ik weet het, ik heb net een DJ-Set gehad in Noordwijk @ The grand, heb samen met DJ-Jean gedraaid. Misschien overbodige info mja goed... :P

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

@Wats
Nee ik heb geen tijd teveel (al heb ik wel net 3 week vakantie gehad). Maar ik heb gewoon tijd voor gemaakt. Avond na avond eraan bezig geweest. Wel een paar kleine tussenposen gehad (van een week ofzo :P) Heb het geluk dat hij bij mijn vriendin thuis staat..Ik heb inderdaad iets meer plaatwerk, maar.. Het front was nieuw, deuren nieuw daar hoefde ik van de spuiter niets aan te doen. Dak wordt zwart, dat wilde hij zelf doen, dus die alleen licht opgeschuurd. Ik heb de zijkanten wel zelf geschuurd en de spuiter vond dat die plaatdelen nog erg goed waren (lees: geen deuken plamuren). Het enige wat ik zelf gedaan heb zijn de achterdeuren. Ze zijn niet strak, maar de spuiter vond prima (lees: hij doet zelf de rest). Het echte werk komt idd pas als hij terugkomt. Maar ik heb alle onderdelen liggen (denk ik). Alles wat ik kon bedenken heb ik nieuw gekocht. Ik moet nu nog paar dingen. oa. nieuwe kabelboom komt eraan (wacht tot minicentre terug is van vakantie). Daarna nog even kijken of ik mijn diff ga omzetten van 3.44 naar 3.1 om straks wat minder rpm te maken bij hogere (>100) snelheden..

Tot zover

Jaapio

ps
Wats: Draaien met zo'n grootheid is zeker de moeite waard om te vermelden hoor :D

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

En vanavond was het dan zover. De auto op de auto ambulance geladen. Alle overige onderdelen achterin de andere auto.. en toen rijden maakt. Gelukkig maar 15 km ;)

Bij de spuiter de auto naar binnen gebracht. De mensen daar nog even uitgelegd welke onderdelen nu zwart en welke onderdelen oranje moesten worden.. ging goed komen zeiden ze.. Verder vonden ze de body er prima uitzien..Wel her en der wat xtra werk, maar dat mag ook best voor het geld ;)

Nu hopen ik hem snel terug krijg.. ik hoop over een week of 5.. tot die tijd... tralalala

Wat dingen doen aan mn blok :P :P :P
toch maar wat meer PK uit dat mooie metro blokje :P

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

jaapio1984 schreef:
De mensen daar nog even uitgelegd welke onderdelen nu zwart en welke onderdelen oranje moesten worden..

Jaapio



heb ik het nu gemist, of heb je nog niet verteld welke kleur oranje het word :P ;)

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

hehehe..

het wordt een hele diepe kleur Fiat orange met VW zwart metallic dak

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

O:) dat is als vloeken hoor jaap!!

italiaanse en duitse dingen op een engelse auto.. :9

vette kleurstelling...pic's..?

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

afgelopen donderdag ff bij de spuiter geweest om de deurschanieren te brengen (vergeten :O ), maar helaas nog niet veel aan gedaan.. Ze hadden erg druk.. dus ik wacht weer geduldig ;)
Vandaag wel even de oude ramen de folie verwijderd. Nu de oude lijm eraf en dan weer mooi opnieuw blinderen

Jaapio

clubbie:

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Kreeg vandaag berichtje van de spuiter dat ze er druk mee bezig zijn en volgende week weer verder ;)

Ik ben benieuwd

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

mag ik vragen wat je in totaal kwijt gaat zijn? En in hoeverre heb jijzelf de voorbereidingen gedaan voor het spuitwerk>

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

MiniJoey



ik ben alleen al 470euro kwijt voor de grondverf. En dan heb ik hem zelf strak gemaakt. En schoon gemaakt. Hun hebben hem alleen ontvet en gespoten dus.
De rest doe ik ook zelf. Behalve het lakken en dat kost me vrijwel gelukkig niets.
Ik denk dat je totaal zo aan een grove schatting moet denken van je mini.
Hoe meer je zelf doet hoe goedkoper het is. Want uiteindelijk betaal je gewoon veel voor de manuren voor het plamuren en schuren etc.
Japioo heeft als ik het goed heb de grote deuken al zelf weg gehaald. Dus dat scheelt zomaar 3 uur voor de spuiter.

Als je denkt aan. De spuiter moeten ze:

- Grote deuken wegwerken (plamuren)
- Auto geheel strak maken (Plamuren)
- De auto gronden (Spuiten)
- Auto naschuren (Gehele mini natuurlijk)
- Naden dichtkitten (niet het meesten werk maar moet gebeuren)
- En de auto onvetten, schoonmaken etc.
- De auto spuiten in de lak
- De auto aflakken.

Kan nog wel wat vergeten zijn. Maar denk als je het voor €2500,- doet. Dat je dan redenlijk goed zit. Misschien zelfs nog wel goedkoop. Althans deze prijzen kreeg in naar mijn hoofd. Van de €2000,- tot €3500,-. Dus heb toen besloten het zelf te doen :)

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je moet neerleggen Japioo, maar niet iedereen zegt dat zomaar dus ik wacht ook af :)


Minijoey



Belangrijkste is dat je langs verschillende spuiters en bedrijven gaat. En vraag gewoon een offerte aan. Heb ik ook gedaan. De meesten kwamen zelfs na werktijd kijken bij de mini in de schuur. En aan de hand daarvan maken ze een prijs. Prijs afspreken is belangrijk omdat je dan weet waar je aan toe bent. En niet achteraf nog eens 500pleuries moet neerleggen. ;)

Suc6 :)

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

hier een prijs indicatie voor een mini te laten spuiten bij een profecioneel bedrijf

strak zetten en spuiten 3800 euro dat was ik kwijt voor mijn pick-up

jaapio ik ben heel benieuwd naar jou VAN

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

omdat er zoveel vragen komen. De mini wordt gespoten door een prof. schadeherstel bedrijf. Ik heb de grote deuken zelf gedaan en de achterdeurtjes deels. Daarnaast zat er een nieuw front en deuren op. Ik kom inclusief het strakmaken en two tone ongeveer op 2000E uit

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Mijn spuiter belde vanmiddag dat ze de helft van de mini klaar hadden voor de grondlaag. En of ik nog even langs wilde komen om een aantal dingen te bekijken. Prima hoor.

Daarnaast vanavond nog even wat onderdelen gehaald bij de vrienden van [bedrijfsnaam]. Belangrijkste is een 3.1 diff voor wat minder toeren straks. Daarnaast serie pakkingen en een nieuwe brandstofpomp..

Gelijk mijn kop daar ook maar achter gelaten om het te laten vlakken en flowen O:) O:) O:) ben benieuwd hoe het straks gaat rijden..

Jaapio

[size=75:1dg36haz][Edit: bedrijfsnaam verwijderd - Tincu][/size:1dg36haz]

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Gisteren idd geweest. Ze waren nog wel een paar aandachtspuntjes tegengekomen. Tijdens het schuren van bepaalde stukker kwamen toch nog paar plekjes tevoorschijn. Deze gaan ze aanpakken en dan spuiten maar :P

http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008113.jpg

http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008112.jpg

http://i315.photobucket.com/albums/ll45 ... 008111.jpg

Tot zover ;)

Jaapio

RE: Jaapio's Rebuild of a 1980 VAN (Opbouwen weer)

Nou ben erg benieuwd hoor hoe hij er straks uit komt te zien, en ik zal wel niet de enige zijn denk ik zo

Wat voor verbreders komen er straks op wanneer hij klaar is? Zit zelf nog erg te twijfelen waar voor ik op mijn Van zou nemen...

Nou succes!